استاندار، فرمانده پیشرفت و آبادانی حرکت اجرایی استان است

امام جمعه کرمان با اشاره به اینکه تکریم و معارفه و تغییر و تحول امر مورد نیاز در راستای حرکت رو به جلو و از ملزومات آن است؛ گفت: نقش استاندار به عنوان فرمانده پیشرفت و آبادانی در حرکت اجرایی استان بر کسی پوشیده نیست.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از کرمان؛ حجت الاسلام والمسلمین حسن علیدادی سلیمانی، شنبه(17 اردیبهشت) در آیین معارفه استاندار گفت: ایران در شرایطی قرار گرفته که علیرغم توطئه های خطرناک دشمنان اما با رهبری امامین انقلاب و پشتیبانی مردم و همت مسئولین دلسوز موفقیت های فراوانی در عرصه های مختلف را تجربه کرده است.

 

 

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمان افزود: گرچه طعم تلخ ضعف ها و ناکامی ها در برخی میدان ها چشیده می شود اما با جد و جهد و فرامین رهبری عبور از آن کاری آسان و ممکن است.

 

وی پیروزی بر تورم و بیکاری و  عدم اشتغال و بالابردن ارزش پول ملی را بخشی از مأموریت های حساس و تاریخی دانست و اظهار کرد: امروز با دو فرصت تاریخی مواجه هستیم.

 

امام جمعه کرمان اولین فرصت را گام دوم انقلاب به عنوان تکمیل کننده حرکت افتخار آمیز انقلاب و خواندن نقشه های شوم دشمنان و خنثی کردن آن و خلق پیروزی های متعدد در عرصه های جهانی و حضور سرنوشت ساز در منطقه و جهان و پیشرفت های چشمگیر کشور به دست دانشمندان جوان و حضور مقتدرانه برای حفظ تمامیت ارضی کشور به دست مجاهدان ایثارگر و دهها مأموریت انجام شده و در دست انجام دانست.

 

وی روی کار آمدن دولت انقلابی را دومین فرصت تاریخی خواند که این دولت از متن مردم و مبتنی بر رأی  مردم و سرباز مهیا برای اجرایی کردن دستورات رهبری و دارای اراده قوی برای سرعت بخشی به حرکت پیروزمندانه انقلاب است.

 

حجت الاسلام علیدادی سلیمانی تأکید کرد: امروز فرصت ها را در استان پهناور کشور، استان مرد میدان، شخصیت بزرگ جهان اسلام حاج قاسم سلیمانی و مبتنی بر مکتب مجاهد پرور او که برگرفته از مکتب امامین انقلاب و در راستای مکتب اهل بیت است باید در بخش اجرا و آبادانی رقم بزنیم و رسالت خود را متناسب کرمان در خصوص پیشرفت همه جانبه به انجام برسانیم.

 

وی با اشاره به اینکه تکریم و معارفه و تغییر و تحول امر مورد نیاز در راستای حرکت رو به جلو و از ملزومات آن است؛ گفت: نقش استاندار به عنوان فرمانده پیشرفت و آبادانی در حرکت اجرایی استان بر کسی پوشیده نیست.

 

امام جمعه کرمان با قدردانی از فعالیت های علی زینی وند، استاندار سابق با تکیه بر تجربه و توان جوانی و تبریک به استاندار جدید، محمدمهدی فداکار که فداکارانه در این موقعیت حساس مأموریت بزرگ خدمت به مردم در استان پهناور کرمان را پذیرفت؛ افزود: استاندار جدید دارای تجربه کافی، ایثارگری، دانش لازم برای حرکت مثبت استان است.

 

وی اظهار کرد: توقع چند امر در این مأموریت از استاندار جدید دور از انتظار نیست؛ اول اینکه همه ظرفیت های بالفعل و بالقوه مورد توجه قرار بگیرد تا استان به جایگاه واقعی خویش نزدیک شود.

 

نماینده ولی فقیه در استان کرمان توجه به مسائل کلان استان، توجه به نیروهای کاردان و شایسته با محوریت مکتب شهید سلیمانی، ایجاد همراهی و همدلی بین نیروهای مؤمن و دلسوز و بوجود آمدن فضای کار و تلاش برای شعارهای محوری دولت از سوی استاندار جدید را هم مورد تأکید قرار داد.

کد خبر 1172903

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha