کاهش نرخ هفت درصدی بیکاری در البرز با هدف تحقق شعار سال

جعفری با اشاره به اهمیت تحقق شعار سال در قالب ایجاد اشتغالزایی گفت: کاهش نرخ هشت درصدی بیکاری در استان البرز از برنامه های مورد تأکید و پیش رو استانداری البرز است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از البرز، « رضا جعفری» طی نشست کمیته استانی بررسی بند الف تبصره ۱۸ قانون بودجه سال جاری که دوشنبه ۱۹ اردیبهشت در استانداری البرز برپا شد گفت: کاهش نرخ هفت درصدی بیکاری در استان البرز از برنامه های مورد تأکید و پیش رو استانداری البرز است. 

 

مدیرکل اموراقتصادی و دارایی استان البرز افزود: ایجاد اشتغال و کارآفرینی به عنوان یکی از راهبردهای تحقق شعار سال است که در این رابطه اعطاء تسهیلات بنابر تبصره ۱۸ با هدف ایجاد اشتغال و کارآفرینی در دستور کار است.

 

به گفته وی، نرخ بیکاری از ۸ و سه دهم درصد به هفت درصد اولویت اجرایی استانداری و دیگر دستگاه های مرتبط اجرایی است که انتظار می رود در جریان این امر شاهد کاهش نرخ بیکاری در سطح استان باشیم. 

 

وی اظهار کرد: تولیدکنندگان و صاحبان طرح های تولیدی با دریافت تسهیلات بانکی می توانند زمینه ایجاد اشتغال را فراهم نمایند. 

 

مدیرکل اموراقتصادی و دارایی استان البرز خاطرنشان کرد: گزارش وضعیت پروژه های مصوب در قالب کمیته استانی از طرف دستگاه های مرتبط و بانک های استانی در مسیر تحقق اهداف اشتغالزایی اهمیت اساسی دارد که لازم الاجرا است. 

 

کد خبر 1173705

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha