ایجاد اشتغال برای بیش از ۸۰۰ نفر در پی سفر مشاور رئیس جمهور به شیراز

توسعه کارخانه «کشنده‌ های دیزلی» و افتتاح کارخانه نساجی «پلی پروپیلن»، ۲ طرح صنعتی هستند که با حضور مشاور رئیس جمهور در امور مناطق آزاد و ویژه اقتصادی در منطقه ویژه اقتصادی شیراز آغاز به کار کردند و ظرفیت اشتغال ۸۸۰ نفری فراهم شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، با حضور «سعید محمد»، مشاور رئیس جمهور در امور مناطق آزاد و ویژه اقتصادی در نشست مدیران عامل مناطق ویژه اقتصادی سراسر کشور که امروز (سه شنبه 20 اردیبهشت) در منطقه ویژه اقتصادی شیراز برگزار شد با توسعه و افتتاح 2 طرح صنعتی در شیراز فرصت اشتغال ۸۸۰ نفر فراهم خواهد شد.

بدین ترتیب در این سفر، مرحله توسعه کارخانه «کشنده دیزلی» با ۸۰۰ میلیارد تومان هزینه آغاز شد که از توانایی تولید پنج هزار دستگاه کامیونت در سال برخوردار است و افتتاح آن اشتغال 800 نفری ایجاد می کند.

دومین طرحی که در سفر مشاور رئیس جمهور به شیراز مورد بهره برداری قرار گرفت نیز، کارخانه نساجی «پلی پروپیلن» در منطقه ویژه اقتصادی شیراز است که ظرفیت تولید سالانه سه هزار و ۵۰۰ تن کیسه‌های بافته و لمینت را دارد و یک میلیارد و ۲۵۰ هزار دلار سرمایه گذاری خارجی و ۳۰۰ میلیارد ریال سرمایه گذاری داخلی برای راه اندازی این طرح جذب شده است و برای 80 نفر ظرفیت اشتغال فراهم می کند.

کد خبر 1173936

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha