معلمین مدارس صدرا قروه تجلیل شدند

به مناسبت پاسداشت هفته معلم و شهادت استاد مطهری، از معلمین و کادر اجرایی دبیرستان پسرانه و دخترانه صدرا شهرستان قروه تجلیل شد.

به گزارش خبرگزاری شبستان در کردستان؛ حجت‌الاسلام برومند رازیانی مدیرکل تبلیغات اسلامی کردستان در مراسم تقدیر از معلمان مدارس صدرا با اشاره به آیه قرآنی اظهار کرد: «فرد باید یک دانش، یک علم و یک فضیلتی را که خودش به آن علم عمل کند، به دیگران هم آموزش دهد و  از چنین فردی در آسمان‌ها و زمین به بزرگی یاد می‌شود و وقتی آن را می‌بینند صدا می‌زند برای خود آموخت و برای خدا عمل کرد و برای خدا یاد داد» انشالله خداوند هم ما را عاقبت بخیر کند همه ما را مصداق‌های این حدیث ارزشمند قرار بدهد.

 

وی با اشاره به اینکه قیمت و ارزشی برای آن زحمات معلمی که مصداق این روایات‌هاست، وجود ندارد، افزود: افرادی که تزکیه و تعلیم را با هم انجام می‌دهند کارشان قیمت ندارد و این زحمات با هیچ چیزی جبران نمی‌شود بنابراین باید از آن نوع تلاش‌ها تقدیر کرد و قطعها اینگونه کارها اگر همراه با عمل باشد ضامن دنیا و آخرت ماست.

 

مدیرکل تبلیغات اسلامی کردستان تصریح کرد: نکند برادران عزیزم خواهران گرامی یک وقتهایی به‌عنوان یک معلم به‌عنوان یک مربی تربیت کننده کسی باشیم که خودمان به جایگاهش غبطه بخوریم اما خدا نکرده از حال خودمان غفلت کرده باشیم خودمان از اهل خسران باشیم.

 

وی افزود: معلمی همین است اگر با اعتقاد و باور و با اخلاص باشد هم خدا برکت در آن کار و تاثیر را در آن کار قرار می‌دهد هم خیر این دنیا و هم انشالله عاقبت بخیری و سعادت آخرت را دارد.

 

حجت‌الاسلام رازیانی اظهار داشت: اخلاص اگر باشد کار برکت پیدا می‌کند و اثرگذار می‌شود و با این محبت و با این اخلاص که اتفاق می‌افتد.

 

وی ادامه داد: مدارس صدرا انقلاب اسلامی هر چند شاید باید بازبینی بکنیم ببینیم در آن هدفی که صدرا داشت به هدفی که صدرا انقلاب اسلامی که تاسیس شد محقق شده است،آیا رسیدیم، جای بحث دارد برای همین مطلب مدسه علوم معارف صدرا تاسیس شد.

 

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان کردستان در پایان افزود: صدرا انقلاب اسلامی تاسیس شد که تربیت کننده نسلی آشنا و مسلط به مبانی اسلامی و انقلاب اسلامی باشد که بتواند در آینده سکانداری کند و برای حرکات و برنامه‌ها در این انقلاب و در این کشور موثر واقع شود.

 

گفتنی است؛ در پایان مراسم با اهدای کارت هدیه از مدیران، کارکنان و دبیران مدارس صدرا دخترانه و پسرانه تجلیل شد.

 

 

 

 

 

کد خبر 1174644

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha