نقش فرهنگ و اقتصاد پایدار عوامل تاثیرگذار توسعه در شهرداری دهدشت

حجت الاسلام وحدانی فر نقش شهرداری در انجام کارهای فرهنگی را ضعیف دانست و گفت: فرهنگ و اقتصاد پایدار به عنوان عوامل تاثیرگذار توسعه در شهرداری دهدشت محسوب می شوند

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یاسوج، حجت‌الاسلام والمسلمین «علی وحدانی‌فر» در دیدار شهردار و اعضای شورای شهر دهدشت با بیان اینکه در فضای مدیریت شهری دچار نقصان هستیم، اظهار کرد: متاسفانه شورایی که پارلمان شهری است و باید برنامه جامع برای توسعه داشته باشد، اما تصمیم‌گیری‌ها نشان می‌دهد که این شورا نقشه راه مشخصی ندارد.

 

امام جمعه دهدشت خواستار ترسیم یک نقشه راه از اعضای شورای در این مدت باقی‌مانده از دوره چهارساله شد و گفت: از نظرات افراد متخصص، کاردان و جوانان تحصیل‌کرده کمک گرفته شود.

 

وی نقش شهرداری در انجام کارهای فرهنگی را ضعیف دانست و تصریح کرد: نگاه شورا به مجموعه‌های فرهنگی ضعیف بوده و دغدغه فرهنگی در شهرداری وجود ندارد.

 

حجت‌الاسلام وحدانی ‌فر مخاطرات سایت زباله را یادآور شد و افزود: کار امام جمعه اجرایی نیست بلکه نظارتی است، اما در این مسئله نمی‌گذارم سلامت مردم به خطر بیفتد، این در حالی است عده‌ای میز و صندلی‌شان مهم‌تر از سلامت مردم است.

 

امام جمعه دهدشت با ضعیف خواندن مبلمان شهری دهدشت، گفت: اِلمان‌های شهری هم هویت شهری ندارند.

 

وی با بیان‌ اینکه سیمای شهری وجود ندارد و برخی خیابان‌ها و پیاده‌روهای شهر در تسخیر مغاز‌ه‌داران قرار گرفته، اظهار کرد: مسیر تردد مردم سلب شده، نباید به بهانه اینکه رای من از دست می‌رود از وظایف خود چشم‌پوشی کنیم.

 

حجت الاسلام وحدانی فر وجود نیروهای مازاد بدون تخصص در شهرداری را یک معضل عنوان و خاطرنشان کرد: وجود چنین نیروهایی عملا شهرداری را از رمق انداخته است.

 

امام جمعه دهدشت کنده‌کاری‌های سطح شهر را یادآور شد و گفت: باید پیمانکاران را پای کار بیاورید و چرا به پیمانکارانی که به تعهدات خود عمل نمی‌کنند مجوز می‌دهید؟

 

وی خواستار یک اقتصاد پایدار برای شهرداری شد و با بیان اینکه ظرفیت‌های خوبی در سطح شهرستان داریم، بیان کرد: با دعوت از افراد متخصص اقتصادی کار علمی و اصولی انجام دهید، طرح های اقتصادی زودبازه ارائه شود تا شهرداری از نظر مالی به استقلال برسد.

 

حجت الاسلام وحدانی فر کار در حوزه فرهنگ را کمک به فضای شهری عنوان و گفت: هر چه در این زمینه هزینه کنیم ضرر نکردیم و کمک به زیباسازی فضای شهری است.

کد خبر 1176046

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha