سرودهای نو و جذابی برای مسیر راهپیمایی اربعین تولید شود

امام جمعه کرمان در خطاب به مسئولان کمیته فرهنگی آموزشی اربعین بر تولید سرودهای نو و جذاب برای مسیر راهپیمایی اربعین تأکید کرد و تأثیر آن را غیرقابل انکار دانست.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از کرمان؛ حجت الاسلام والمسلمین حسن علیدادی سلیمانی، شنبه(۳۱ اردیبهشت) در دیدار دبیر کمیته فرهنگی آموزشی ستاد مرکزی اربعین حسینی با وی ابراز امیدواری کرد: اربعین؛ پیوندعمیق بین دو ملت و ملل اسلامی ایجاد کند.

 

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمان با تأکید بر ضرورت نگاه برون مرزی در طراحی برنامه های کمیته فرهنگی و آموزشی اربعین؛ اظهار کرد: تمرکز بر داخل از ظرفیت شما کم می کند زیرا بسترعملیات کارهای فرهنگی اربعین را باید در مرز تا مسیر راهپیمایی و برگشت زائر ببینید.

 

 

وی در همین رابطه بیان کرد: یکی از سرگرمی های مردم در مسیر راهپیمایی، سرودهایی است که پخش می شود و اگر بتوانید هر سال سرودهای نو و تازه که روح آدمی با آنان می رود را تولید و در فضای راهپیمایی هم به زبان فارسی و هم عربی توزیع کنید، مطمئناً تأثیرگذار است.

 

 

امام جمعه کرمان خاطرنشان کرد: هر قدر در این زمینه هزینه شود کم است و در واقع منبر شناور شبانه روزی است که حداقل 10 تا 15 روز در اختیار جمهوری اسلامی قرار دارد.

 

 

وی با اشاره به اینکه هر کس می خواهد کار فرهنگی در زمینه اربعین بکند، به شما ارجاع داده می شود و به همین دلیل توقع از شما بالا است؛ افزود: کارهای فرهنگی در زمینه اربعین کم نیست و نیاز است این کارها به روز و نو هم بشود.

 

 

 

 

کد خبر 1177437

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha