۶۰ کلاه ایمنی به موتورسواران در آستارا اهدا شد

دانش گفت: در قالب طرح ارتقای ایمنی، ۶۰ عدد کلاه ایمنی به موتورسواران در شهرستان آستارا اهدا شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بندر آستارا، «رمضان دانش» امروز(یکشنبه، ۲ خرداد) در مراسم اهدای کلاه ایمنی به موتورسواران در مسجد جامع روستای ویرمونی، اظهارکرد: ۶۰ عدد کلاه ایمنی و تعدادی بادگیر و تی‌شرت شب‌نما به موتورسواران روستای ویرمونی بخش مرکزی آستارا اهدا شد.

 

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای بندر آستارا افزود: مراسم اهدای کلاه ایمنی به موتورسواران در قالب هفدهمین دوره طرح ارتقای ایمنی راکبان موتورسیکلت و عابران پیاده انجام شد.

 

وی با بیان‌اینکه راه‌های روستایی بیشترین آمار تلفات جانی و مالی مربوط به تصادف راکبان موتورسیکلت را به خود اختصاص داده است، تصریح‌کرد: این طرح به منظور کاهش تلفات در حوادث و سوانح رانندگی به اجرا درآمده است.

 

دانش گفت: در راستای اجرای طرح ارتقای ایمنی موتورسواران در روستای ویرمونی، موتورسواران با نحوه تردد ایمن در جاده‌ها، آموزش مقررات راهنمایی و رانندگی، رعایت نکات ایمنی هنگام موتورسواری و تردد در جاده‌های استان، افزایش اطلاعات ترافیکی و پیشگیری از وقوع تصادفات و تلفات آشنا شدند.

 

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای بندر آستارا خاطرنشان‌کرد: با رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی و همچنین نحوه استفاده از کلاه ایمنی به طور حتم خطرات و آسیب‌های اجتماعی ناشی از تصادفات رانندگی به حداقل می‌رسد.

کد خبر 1177795

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha