فتح خرمشهر برگ زرینی در تاریخ ایران اسلامی و دفاع مقدس است

حجت الاسلام شمس الدین با بیان اینکه  فتح خرمشهر برگ زرینی در تاریخ ایران اسلامی و دفاع مقدس و آغازی برای فتوحات دیگر در نظام اسلامی بوده گفت: دشمنان به دنبال نابودی ایران بودند که این توطئه آنها ناکام ماند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان در انزلی، حجت الاسلام «سید عبدالجواد شمس الدین» صبح امروز (دوشنبه، ۲ خرداد) در صبحگاه مشترک نیروهای مسلح مستقر در انزلی به مناسبت گرامیداشت حماسه سوم خرداد، اظهار داشت: فتح خرمشهر برگ زرینی در تاریخ ایران اسلامی و دفاع مقدس و آغازی برای فتوحات دیگر در نظام اسلامی بوده و هست. دشمنان به دنبال نابودی، تجزیه و جداسازی خوزستان از ایران بودند که بازپس‌گیری خرمشهر کلیه تصورات دشمن را ناکام گذاشت و نیروهای اسلام توانستند با ایمان قوی بر ارتش دشمن پیروزی یابند.

 

امام جمعه انزلی افزود: حماسه آزادی خرمشهر برای کشور ما از جهات مختلف دارای اهمیت است که باید به طور ویژه به آن پرداخت.
 
 
وی با بیان اینکه رزمندگان اسلام و نیروهای نظامی و بسیجی در هشت سال جنگ تحمیلی توانستند برتری و پیروزی نظام جمهوری اسلامی ایران را بر دشمن به اثبات برسانند تصریح کرد: با پایان اشغال ۵۷۵ روزه خرمشهر خواسته دشمنان نقش برآب شد و  نتوانستند به هدفی که می خواستند دست یابند.
 
 
شمس الدین با بیان اینکه نیروهای ما در پرتو اتکا به خداوند توانستند فتحی این چنینی را کسب کنند اذعان کرد: تحقق این تحول و خواسته سیاسی ما در همه تاریخ نظام جمهوری اسلامی خودنمایی می کند. 
 
 
وی یادآور شد: نظام جمهوری اسلامی ایران در طول ۴۳ سال همیشه اتکای خود به قدرت لایزال الهی را حفظ کرد و نیروهای مسلح علیرغم رویارویی با سختی‌ها و موانع پیش رو به سمت موفقیت حرکت می کنند.
 
 
امام جمعه انزلی دفاع نیروهای مسلح را از حقوق ملت و نظام اسلامی امید آفرین دانست و خاطرنشان ساخت: نظام جمهوری اسلامی با اتکا به خداوند متعال در رویارویی با دشمنان از هیچ توطئه‌ای هراسی ندارد و با تکیه بر خداوند و نیروهای توانمند از تنگناهای معیشتی با همت دولت تحول آفرین عبور می‌کند.
 
کد خبر 1178082

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha