آران و بیدگل در بسیاری از شاخص ها در کشور سرآمد است

امام جمعه آران و بیدگل گفت: مردم و جوانان شهرستان آران و بیدگل در بسیاری از شاخص ها و حوزه های فرهنگی، ورزشی، اقتصادی، دینی و اجتماعی در سطح کشور سرآمد هستند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از آران و بیدگل، حجت الاسلام ابوالفضل سلیمانی در مراسم تجلیل از پهلوانان زورخانه ای در زورخانه پهلوان کربلا آران و بیدگل گفت: مردم و جوانان شهرستان آران و بیدگل در بسیاری از شاخص ها و حوزه های فرهنگی، ورزشی، اقتصادی ، دینی و اجتماعی در سطح کشور سرآمد هستند.



امام جمعه آران و بیدگل افزود: در دیدار با استاندار و مسئولان اجرایی برای کمک به بهبود شرایط ورزشی و فرهنگی آران و بیدگل تلاش خواهم کرد، شما مردم و جوانان شهر آران و بیدگل لیاقت بسیار فراوانی دارید.

 

حجت الاسلام سلیمانی با اشاره به استعداد مهراب کتابی ورزشکار نوجوان باستانی کار آران و بیدگلی گفت: این نوجوان در برنامه عصر جدید که به معرفی استعدادهای مختلف می پردازد، چشم های میلیون ها بیننده را به خود خیره کرد و نماینده صدها جوان و نوجوان مستعد و قهرمان شهرستان آران و بیدگل بود که در این عرصه خوش درخشید.

 

امام جمعه آران و بیدگل افزود: فرهنگ پهلوانی و ورزش زورخانه ای ریشه در باورها و داستان های تاریخی و مذهبی دارد و در واقع میراث معنوی ایرانیان است که این ورزش باید حفظ و حراست و ترویج شود.

 

در ادامه این مراسم که با حضور مسئولان مذهبی، فرهنگی، ورزشی و خیرین آران و بیدگل و مهمانانی از شهرهای کاشان، سفیدشهر، نوش آباد و ابوزیدآباد همراه بود از مهراب کتابی نوجوان مستعد و قهرمان ورزش باستانی و کشتی آران و بیدگل تجلیل شد.

کد خبر 1179602

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha