آستان مطهر علوی میزبان هشتمین مسابقه بزرگ «الغدیر»

بخش امور دینی در آستان مطهر علوی از برگزاری هشتمین مسابقه بزرگ الغدیر خبر داد.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از شبکه امام علی (ع)،  بخش امور دینی در آستان مطهر علوی اعلام کرد: هشتمین مسابقه بزرگ «الغدیر» با عنوان «معرفة علی(ع) من نهج البلاغه» به صورت مجازی و حضوری برگزار می شود.

 

این مسابقه ویژه معرفی شخصیت امیرالمومنین امام علی (ع) در قرآن و احادیث نبوی و معرفی فضایل و علم و دانش و معجزه های امام علی(ع) است.

 

مسئولان این آستان درباره شرایط این مسابقه اعلام کردند:  نام و نام خانوادگی کامل باید تنها به زبان عربی نوشته شود درغیر این صورت به دلیل ناقض بودن نام و نام خانوادگی از مسابقه کنار گذاشته می شود، شرکت کنندگان باید برای تماس شماره تلفن صحیح را بنویسند تا در صورت برنده شدن با آنها تماس گرفته شود، سن شرکت کنندگان در این مسابقه باید بیش 15 سال باشد، هرشخص تنها حق یک بار شرکت دارد، کپی کردن پاسخ ها بین شرکت کنندگان مجاز نیست، اما اجازه بحث و گفتگو درمورد منابع برای شرکت کنندگان وجود دارد. شرکت در مسابقه مجازی و حضوری با همین نام جایز نیست در غیر این صورت حذف می شود، قبل از ارسال پاسخنامه از صحت جواب ها اطمینان حاصل شود.

 

این مسئولان افزودند:  پاسخ ها باید در زمان تعیین شده به بخش امور دینی در آستان مطهر علوی داده شود، آخرین زمان مشارکت در این مسابقه 24 تیر 1401 مطابق با 15 جولای 2022 میلادی است. اسامی برندگان این مسابقه دوم مرداد 1401 مطابق با 24 جولای 2022 میلادی در شبکه تلگرام imamalinet14  به همراه پاسخ های صحیح و امتیاز شرکت کنندگان اعلام می شود. درصورتی که بیش از یک نفر از یک خانواده برنده شود تنها یکی از آنها برای برنده شدن یا قرعه کشی نامزد می شود. باید نام خانوادگی به همراه شماره تلفن یا پست اینترنتی در پاسخنامه ذکر شود.

 

علاقه مندان می توانند برای اطلاع از پرسش ها  به آدرس https://bit.ly/3wCtydH و برای مشارکت در این مسابقه بخ آدرس https://bit.ly/3G8oiBD مراجعه کنند. 

 

برهمین اساس، حق مطالبه جایزه پس از گذشت دوماه از اعلام نتایج این مسابقه سلب می شود. شخص برنده هنگام دریافت جایزه یک کپی رنگی از کارت هویت شخصی خود همراه داشته باشد.

 

کد خبر 1179698

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha