هنیه: برای مقابله با راهپیمایی پرچم، آماده هر سناریویی هستیم

رئیس دفتر سیاسی جنبش مقاومت اسلامی حماس تاکید کرد که جنبش متبوعش گزینه‌های زیادی برای مقابله با راهپیمایی پرچم و تلاش صهیونیست‌ها برای تعرض به مسجد الاقصی پیش روی خود دارد.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از مرکز اطلاع رسانی فلسطین، اسماعیل هنیه اظهار داشت: 3 جبهه آماده (امت، ملت و مقاومت) برای تعامل با تحولات اوضاع در قدس داریم و برای تمامی سناریوها آماده‌ایم.

 

وی گفت: ساکنان قدس که لحظه ای از دفاع از مسجد الاقصی دریغ نکردند، نوک پیکان نبرد با دشمن صهیونیستی هستند و ساکنان کرانه باختری و فلسطین اشغالی 48 نیز پشتیبان آنان در تمامی عرصه ها هستند و غزه نیز شمشیر و سپر حمایتی آنان است.

 

هنیه تاکید کرد که حماس با یک اشغالگری سر و کار دارد که مدت‌هاست ادامه دارد و به زوال و نابودی خود نزدیک شده و مقاومت در فلسطین تا آزادی، بازگشت آوارگان و اعلام قدس به عنوان پایتخت یکپارچه فلسطین ادامه دارد.

 

وی اظهار داشت: دشمن صهیونیستی می‌خواهد از راهپیمایی پرچم به عنوان ابزاری برای بی‌نتیجه کردن دستاوردهای نبرد سیف القدس و فراموشی وضعیت ایجاد شده پس از این نبرد استفاده کند اما ما به صراحت اعلام می‌کنیم که عقربه‌های ساعت هرگز به عقب بازنمی‌گردد و مسجد الاقصی متعلق به مسلمانان است.

کد خبر 1180037

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha