اعزام ۱۰۰ زائر به حرم امام خمینی(ره)/ یادواره شهدای آستارا برگزار می‌شود

سرهنگ قنبری از اعزام ۱۰۰ زائر به حرم بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی خبر داد و گفت: یادواره ۱۶۷ شهید والامقام بندر آستارا در بخش لوندویل این شهرستان برگزار می‌شود.

«بهزاد قنبری» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از بندر آستارا اظهارکرد: در آستانه سالروز ارتحال حضرت امام خمینی(ره)، ۱۰۰ زائر از آستارا عازم حرم امام خمینی(ره) در تهران می‌‌شوند تا در مراسم سالگرد رحلت بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی شرکت کنند.

 

فرمانده سپاه ناحیه آستارا از برپایی دسته عزاداری خیابانی به مناسبت سالگرد ارتحال امام راحل در این شهرستان خبر داد و افزود: این دسته عزاداری از سپاه ناحیه تا مصلی نماز جمعه برگزار می‌شود.

 

وی با بیان‌اینکه جرقه پیروزی انقلاب اسلامی از قیام ۱۵ خرداد زده شد، تصریح‌ کرد: به مناسبت این قیام تاریخی ویژه برنامه‌های مختلفی در بندر آستارا برگزار می‌شود.

 

قنبری از برگزاری یادواره ۱۶۷ شهید والامقام بندر آستارا در بخش لوندویل این شهرستان خبر داد و گفت: این یادواره بعد از نماز مغرب و عشاء در روبروی مدرسه برکت روستای منصور محله بخش لوندویل برگزار می‌شود.

 

فرمانده سپاه ناحیه آستارا با اشاره به اینکه این یادوراه ۱۲ خرداد سال جاری برگزار می‌شود، خاطرنشان‌کرد: سخنران این مراسم سردار وحیدی رئیس اداره عملیات جنگ نرم ستاد کل نیروهای مسلح است.

کد خبر 1180340

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha