گفتمان امام راحل مبدا تحول بزرگ در جهان معاصر/ گفتمان امام راحل گفتمان غالب در سطح جهان است

حجت الاسلام کریمی تبار با بیان اینکه آنچه که امام راحل دنبال کرده و فرمودند منطبق با فطرت انسانی و همان آزادی خواهی و عدالت طلبی بوده است، گفت: گفتمان امام راحل گفتمان غالب در سطح جهان است.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام، ظهر امروز(۱۰ خرداد)  در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در ایلام،  با اشاره به سی و سومین سالگرد ارتحال ملکوتی حضرت امام راحل بنیانگذار انقلاب اسلامی، اظهار کرد: در شرایط فعلی نیاز است که گفتمان امام راحل را بیش از گذشته مد نظر و توجه قرار  داده و در راستای تبیین آن به نسل جوان امروز گام برداریم.

 

حجت الاسلام« الله نور کریمی تبار» با بیان اینکه  سخنان و گفتمان امام راحل در دنیا  تحولی بزرگ ایجاد کرده است، گفت:  به برکت این گفتمان و نظام و انقلاب اسلامی، امروز مستضعفان جهان  در برابر استکبار جهانی قرار گرفته  و یک حرکت بزرگ، همانند حرکت انبیاء الهی را در قرن معاصر به وجود آمده است.

 

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام یادآور شد: امروز به برکت امام راحل و گفتمان انقلاب اسلامی، نظام جمهوری اسلامی بیش از ۴۳ سال شکل گرفته و در ادامه نیز این شجره طیبه که امام راحل آنرا بنا نهاد، امروز در دنیا میوه می دهد و تشنگان عدالت از ثمره آن بهره مند می شود.

 

وی با تاکید بر اینکه امروز باید به گفتمان امام راحل و انقلاب اسلامی پرداخته شود، افزود: امروز بایستی برای نسل جوان و نوجوان، مبانی ارزشمندی که امام داشته است تبیین کرد، آنچه که امام راحل دنبال کرده و فرمودند منطبق با فطرت انسانی  و همان آزادی خواهی و  عدالت طلبی بوده است.

 

 امام جمعه ایلام گفت:  طاغوت های دنیا به عنوان استکبار جهانی با نیات شوم خود، به دنبال بهره کشی از بندگان خدا و کشورهای مستضعف اما دارای منابع غنی بودند تا به عنوان عبد خود درآوند اما منطق و گفتمان امام راحل آنها را شکست داد و امروز گفتمان امام راحل گفتمان غالب در سطح جهان است.

 

حجت الاسلام کریمی تبار با بیان اینکه  این شرایط فعلی دنیایی به امام راحل لبیک  گفته اند، مقام معظم رهبری نیز همان خط و مشی و گفتمان امام راحل را ادامه می دهند، خاطرنشان کرد: باید برای زنده گاه داشتن این فرهنگ و ترویج گفتمان انقلاب اسلامی تلاش شود.

کد خبر 1181146

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha