برای مقابله با دشمن باید مجهز به سلاح وحدت شویم/ زمینه‌سازی برای حکومت مهدوی هدف اصلی امام خمینی(ره) از شروع نهضت اسلامی بود

آیت‌الله نعیم‌آبادی گفت: ما باید با سلاح وحدت قلب دشمن را هدف بگیریم‌ تا نتواند کمترین اندیشه ای علیه ملت ایران داشته باشد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از گمیشان، آیت الله «غلامعلی نعیم آبادی» امروز «چهارشنبه ١١ خرداد» در مراسم گرامیداشت ارتحال امام‌خمینی (ره) و قیام ۱۵ خرداد اظهارکرد: دشمنان ما انقلاب اسلامی را به زلزله و آتشفشان تعبیر می کنند چرا که آنان به خوبی فهمیده بودند که این انقلاب تنها محدود به ایران نخواهد بود و دیدگاه و هدف امام خمینی (ره) و تاثیر انقلاب اسلامی را در منطقه و جهان نیز متوجه شده بودند.

 

عضو مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی با اشاره به اهداف امام خمینی (ره) برای ایجاد نهضت و تلاش برای پیروزی انقلاب اسلامی گفت: روزی از امام خمینی (ره) پرسیده شد هدف شما از انقلاب اسلامی چیست و به کجا می خواهید برسید که امام راحل سه هدف را بیان کرد. نفی استبداد از داخل، نفی استکبار از جهان و زمینه سازی برای حکومت حضرت مهدی (عج) را معمار کبیر انقلاب اسلامی به عنوان سه هدف اصلی برشمرد.

 

وی ادامه داد: هدف اول که بیرون کردن شاه از این مملکت بود اتفاق افتاد و امروز نام و نشانی از آن ملعون وجود ندارد. درباره نفسپی استکبار از جهان نیز خود آمریکایی ها اعتراف می کنند که این کشور شکست خورده و سخنگوی کاخ سفید بیان کرده که آمریکا در منطقه منزوی شده است. اگر مرگ بر آمریکا از قم و تهران شروع و در ایران فراگیر شد امروز در گوشه و کنار دنیا این فریاد شنیده می شود و جایی که فریاد مرگ بر آمریکا وجود داشته باشد یعنی آن ملت ها از آمریکا منزجر هستند.

 

آیت الله نعیم آبادی خاطرنشان کرد: آمریکا رو به زوال بوده و از بین رفتنی است و به لطف الهی اضمحلال استکبار جهانی خیلی زود اتفاق خواهد افتاد.

 

وی ادامه داد: اصل ظهور حضرت مهدی (عج) بین شیعه و سنی پذیرفته شده است و همه به آن اعتقاد دارند و باید کمک کنیم تا زمینه ظهور حضرت حجت (عج) فراهم شود.

 

این استاد حوزه و دانشگاه با اشاره به جنگ اقتصادی استکبار جهانی علیه ملت ایران گفت: ۴۳ سال است که ملت ایران زیر فشار تحریم ها قرار دارد و پول ها و اموال این مردم در کشورهای مختلف از کره جنوبی گرفته تا کشورهای اروپایی بلوکه شده است. در شرایط تحریمی برخی کمبودها طبیعی است در عین حال مسئولان هم باید تلاش کنند مشکلات مردم کمتر شود.

 

وی با بیان اینکه ۴ خطر برای انقلاب اسلامی وجود دارد، افزود: تفرقه، اطاعت نکردن از رهبری، ادا نکردن امانت و فساد به انقلاب آسیب خواهد زد. استکبار هم این را فهمیده و تلاش می کند به هر شکل ممکن بین مردم تفرقه و جدایی بیندازد و جایگاه رهبری را تضعیف کند. 

 

آیت الله نعیم آبادی تصریح کرد: دشمن از دین داری مردم و توان نظامی و دفاعی که سبب بازدارندگی شده است می ترسد، ما باید با سلاح وحدت قلب دشمن را هدف بگیریم‌ تا نتواند کمترین اندیشه ای علیه ملت ایران داشته باشد.

 

 

کد خبر 1181642

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha