هدف دشمن از تهاجم فرهنگی، سیاسی و اقتصادی از بین بردن وحدت و انسجام اجتماعی است

زنگانه گفت: باید مراقب توطئه های دشمنان باشیم چرا که هدف آنها از تهاجمات فرهنگی، اقتصادی، سیاسی و غیره فقط ایجاد اختلاف در جامعه و از بین بردن همدلی و انسجام اجتماعی است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از گرگان، «علی محمد زنگانه» شب گذشته (چهارشنبه ۱۱ خرداد) در گفتگوی خبری با تاکید بر لزوم وحدت و همگرایی در جامعه اظهار کرد: گلستان نمادی از وحدت شیعه و سنی و الگویی برتر برای جامله اسلامی است.

 

استاندار گلستان گفت: کشمکش‌ها و منازعات و اختلافات، شوکت و اقتدار را کاهش می دهد این در حالی است که ما برای رسیدن به توسعه نیازمند حفظ و تقویت وحدت هستیم.

 

وی با بیان اینکه دشمن در کمین تفرقه افکنی بین شیعه و سنی است، تاکید کرد: باید مراقب توطئه های دشمنان باشیم چرا که هدف آنها از تهاجمات فرهنگی، اقتصادی، سیاسی و غیره فقط ایجاد اختلاف در جامعه و از بین بردن همدلی و انسجام اجتماعی است.

 

زنگانه خاطرنشان کرد: در استان گلستان هم اقوام و مذاهب مختلف در عین کثرت و تنوع، با صمیمیت و همدلی در کنار یکدیگر زندگی می‌کنند.

 

 وی ادامه داد: باید در عمل نیز همبستگی خود را نشان دهیم و در این زمینه در انتصابات مدیریتی و اختصاص اعتبارات منطقه‌ای وحدت خود را عملی نشان دادیم.

 

استاندار گلستان با بیان اینکه دو تن از مشاورانش در امور اقوام و  مذاهب از اهل سنت هستند، اظهارکرد: این افراد با مشارکت نخبگان مسائل مختلف را تجزیه و تحلیل می‌کنند و نتایج آن‌ها را در عملیاتی کردن اقدامات مختلف به کار می‌بریم.

 

کد خبر 1181744

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha