مقاومت ما موجب می شود تا دشمن نتواند هیچ غلطی بکند

دریادار تنگسیری گفت: به عنوان نماینده مردم ایران در مقابل استکبار و دشمنان فرامنطقه ‌ای در خلیج فارس سر فرود نخواهیم آورد و مقاومت ما موجب می شود تا دشمن نتواند هیچ غلطی بکند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، دریادار «علیرضا تنگسیری»، امروز (پنج شنبه 12 خرداد) در یادواره «شهدای نیروی دریایی» که در حرم مطهر حضرت شاهچراغ (ع) برگزار شد، گفت: اقتدار امروز نیروی دریایی ما مرهون شهید «رودکی» است و این شهید والا مقام، شهید دریا و زمین بود.

فرمانده نیروی دریایی سپاه افزود: خون امثال این شهدا و شهدای مدافع حرم و شهید سلیمانی، شهدای امنیت و فرماندهی انتظامی و نیروی زمینی سپاه و ارتش و سربازان گمنام و شهدای مدافع سلامت باعث حفظ کشور ما شده است و اگر ما امروز به زبان فارسی سخن می گوییم به خاطر همین شهدای والا مقام است.

وی با بزرگداشت دهه‌ کرامت و ایام 14 و 15 خرداد عنوان کرد: ولایت ‌مداری از ویژگی های شهید «رودکی» بود و عشق عجیبی به اهل بیت (ع) داشت.

فرمانده نیروی دریایی سپاه ادامه داد: شهید «رودکی» در به سرانجام رساندن پروژه نظامی پیگیر بود و این شهید پدر غواصی در کل سپاه بود که غواصی را در نیروی دریایی آغاز کرد و در نیروی زمینی نیز اقدامات موثری به انجام رساند.

سردار تنگسیری تصریح کرد: شهید «رودکی» نمونه بارز وحدت سپاه و ارتش بود و بین سپاه و ارتش فرقی نمی گذاشت و با 2 سید بزرگ مقاومت، «سید عباس موسوی» و هم «سید حسن نصرالله» هم عصر بود و آشنایی شهید سردار سلیمانی با سید حسن نصرالله توسط شهید رودکی بود.

وی افزود: در درگیری ‌های لبنان، شهید رودکی، مسئول عملیات دریایی سپاه بود و روحیه جهادی خاصی داشت و با پای گچ گرفته در عملیات شرکت می‌ کرد و 2 روز قبل از شهادتش نیز تازه از لبنان آمده بود.

دریادار تنگسیری اضافه کرد: شهید رودکی یک شهید زنده است که با گذشت 22 سال از شهادتش از یادها نمی رود و دشمن بداند شهید رودکی زنده است و اقتداری که وی در نیروی دریایی ایجاد کرد امروز در آبها و اقیانو‌هاس اقتدار نیروی دریایی را محسوس کرده است.

وی تاکید کرد: به عنوان نماینده مردم ایران در مقابل استکبار و دشمنان فرامنطقه ‌ای در خلیج فارس سر فرود نخواهیم آورد و مقاومت ما موجب می شود تا دشمن نتواند هیچ غلطی بکند.

کد خبر 1181862

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha