ایران تنها مانع رسیدن آمریکا به اهدافش است

حجت الاسلام شیرازی با تاکید بر اینکه ۴۳ سال است که دشمنان تلاش می کنند تا از امام راحل جدا شویم، گفت: امروز آمریکایی ها می دانند و می گویند که ایران تنها ملت مانع آنها بر سر راه رسیدن به اهداف شان است.

به گزارش خبرگزاری شبستان از بیرجند، حجت الاسلام «علی شیرازی» شامگاه(۱۳ خرداد) در مراسم بزرگداشت سالروز ارتحال امام خمینی(ره) در حسینیه جماران بیرجند اظهار داشت: در این روزهای دهه کرامت و شب رحلت امام راحل و سالگرد انتخاب مقام معظم رهبری خواهانیم تا خداوند متعال دل های ما را با نور اخلاص، ایمان و تقوا منور بگرداند.

 

جانشین عقیدتی سیاسی وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح بیان کرد: در قرآن کریم گفته است که ما برای هر امتی پیامبری قرار دادیم و هدف ارسال پیامبران الهی این بود که مردم خداپرست شوند و از طغیان گران و مستکبرین دوری کنند.

 

وی با اشاره به بعثت پیامبر گرامی اسلام(ص) گفت: در آن روز هم خداوند متعال به ایشان وحی کرد که بگویید لا اله الا الله که به نفی و در هم شکستن همه بت ها و شرک ها اشاره دارد و تا بت نفس انسان از بین نرود نور الهی بر وجود انسان حاکم نمی شود.

 

حجت الاسلام شیرازی با بیان اینکه در تبیین توحید چند نکته قابل طرح است، افزود: وقتی می گوییم توحید هم بندگی خدا و هم کفر به طاغوت را در بر می گیرد و توحید به این معنا است که همه هستی و زمین و آسمان را تنها خداوند آفریده است.

 

جانشین عقیدتی سیاسی وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح عنوان داشت: پیامبران الهی آمدند که این حقیقت را برای انسان روشن کنند و به انسان بگویند که قدرت ما در مقابل قدرت خداوند متعال قطره در مقابل اقیانوس هم نیست.

 

وی در ادامه گفت: گاهی انسان در مقابل خداوند ادعای قدرت می کند؛ پیامبران الهی آمدند که انسان را به بندگی خدا دعوت کنند و به تبیین قدرت خداوند متعال بپردازند و انسان را بنده خدا بسازند.

 

حجت الاسلام شیرازی با بیان اینکه امام راحل در راستای مسیر پیامبران آمد تا ملت ایران را به خدا دعوت کند، افزود: این هدف انقلاب امام راحل بود و اگر می خواهیم انقلاب امام را بررسی کنیم ابتدا باید هدف را بشناسیم و سپس قضاوت کنیم.

 

جانشین عقیدتی سیاسی وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح ادامه داد: هدف امام راحل هدف پیامبران بود و به دنبال این بود تا پرچم دینداری تقویت شود و اسلام را احیا کند و توحید در جامعه رنگ بگیرد.

 

وی با اشاره به اینکه ریشه طاغوت شکنی و مبارزه با استکبار در فرمان امام راحل قابل مشاهده است، گفت: امام راحل علیه ظالم در راستای مسیر پیامبران الهی وارد میدان شد و طاغوت را در هم شکست و اولین هدف پیامبر گرامی اسلام(ص) از بعثت برافراشتن پرچم حاکمیت دین بود.

 

حجت الاسلام شیرازی تاکید کرد: امام راحل پرچم اسلام را بر افراشت و یک نظام دینی را شکل داد تا بندگی خدا و عبودیت در کشور حاکم شود و امام زمان(عج) نیز برای برافراشتن پرچم دین ظهور خواهند کرد.

 

جانشین عقیدتی سیاسی وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح با بیان اینکه هنر امام راحل این بود که هدف، اراده و ارزش های انسان ها را تغییر داد، گفت: به برکت امام راحل موضوعاتی همچون انقلابی بودن، جهادی بودن، مبارزه با استکبار و دفاع از مظلوم و آرمان های الهی به ارزش تبدیل شدند.

 

وی با اشاره به اینکه امروز آمریکایی ها می گویند ایران تنها ملت مانع ما بر سر راه رسیدن به اهدافمان است، افزود: آمریکایی ها می گویند ما در افغانستان، عراق، سوریه و دیگر کشورها هزینه می کنیم اما ایران قدرت می گیرد.

 

حجت الاسلام شیرازی با تاکید بر اینکه ۴۳ سال است که دشمنان تلاش می کنند تا از امام راحل جدا شویم، ادامه داد: به دشمنان می گوييم که ببینید امشب نتیجه جنگ های اقتصادی، فرهنگی و غیره این است که همه ملت آمده اند تا از امام راحل بشنوند.

 

جانشین عقیدتی سیاسی وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح بیان کرد: ملت ایران مانند کوه پای آرمان های انقلاب اسلامی ایستاده اند و این ملت همان ملت دو آن جنگ هشت ساله هستند و تا امروز در مقابل دشمنان خود ایستادگی کردند.

 

وی با اشاره به اینکه دشمن از روحیه انقلابی جوانان ما می ترسد، گفت: تفکر امام راحل بر قلب زن و مرد ایرانی اثرگذاری عمیق داشته است و در جنگ های امنیتی و فرهنگی توانستند سالم بیرون بیایند و امروز ایران امن ترین کشور در جهان است.

 

حجت الاسلام شیرازی عنوان داشت: مشکلات اقتصادی وجود دارد و مال امروز نیست و در دوران جنگ و سال ۵۷ این مشکلات وجود داشت و مردم هم می دانند که نابرده رنج، گنج میسر نمی شود و می خواهیم انقلابی را شکل دهیم که جهان را به سمت اسلام پیش ببریم.

 

جانشین عقیدتی سیاسی وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح با بیان اینکه امام راحل عارفی عابد، حکیم و دشمن شناس بودند، گفت: امروز اثری از صدام و شاه وجود ندارد و هنگامی که ملت ایران به سال های ۵۷ نگاه می کنند افول آمریکا را با تمام وجود باور می کنند.

 

وی در پایان تاکید کرد: مطمئن باشید با صبر و مقاومت و استقامت در این جنگ اقتصادی هم پیروز خواهید شد و دشمن شکست می خورد.

 

 

کد خبر 1182298

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha