جوانان متعهد پشتوانه گام دوم انقلاب هستند

حجت الاسلام محمدی با اشاره به اینکه جوانان متعهد پشتوانه گام دوم انقلاب هستند، گفت: جوانان با تلاش برای تحقق رهنمودهای رهبر معظم انقلاب، گام دوم انقلاب را با قدرت بردارند.

حجت الاسلام « علی محمدی» در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در خرم آباد، افزود: رهنمودهای امام راحل و رهبر معظم انقلاب چراه راه پیروزی در برابر توطئه های دشمنان و عزت و سربلندی ایران اسلامی است.

 

کارشناس فرهنگی و مذهبی لرستان اظهار داشت: امام خمینی (ره)  فرموده اند« من مطمئن هستم که ملت عزیز ایران یک لحظه استقلال و عزت خود را با هزاران سال زندگی در ناز و نعمت ولی وابسته به اجانبت و بیگانگان معاوضه نمی کند.

 

وی  بیان کرد: امام راحل همچنین فرموده اند،« اگر ما تسلیم آمریکا و ابرقدرت ها می شدیم، ممکن بود امنیت و رفاه ظاهری درست می شد و قبرستان های ما پر از شهدای عزیز نمی گردید، ولی مسلما استقلال و آزادی و شرافتمان از بین می رفت.

 

حجت الاسلام محمدی اظهار داشت: در سایه ولایت مداری ملت با بصیرت ایران اسلامی و هدایت های رهبر فرزانه انقلاب اسلامی توطئه های دشمنان در 41 سال گذشته خنثی شده است.

 

وی با اشاره به بیانیه گام دوم انقلاب توسط رهبر فرزانه انقلاب اسلامی، گفت: در اولین روزهای ورود به دهه پنجم انقلاب رهبر معظم انقلاب بیانیه‌ای را به عنوان گام دوم انقلاب صادر کردند که این بیانیه بعد از برگزاری باشکوه راهپیمایی 22 بهمن و حضور با عظمت و حماسی مردم ایران اسلامی در کشور صادر شده است.

 

حجت الاسلام محمدی ادامه داد: در این بیانیه محورهای بسیاری مهمی برای عملیاتی شدن پیشرفت های مورد نیاز کشور تبیین کنیم.

 

وی با تاکید بر لزوم تبیین این بیانیه تاریخی، اظهار کرد: نخبگان کشوری به کمک دیگر افرادی که توانایی تبیین این نامه را دارند باید به میدان بیایند و تنها به شعار دادن بسنده نکنند.

 

حجت الاسلام محمدی با اشاره به اینکه جوانان در بیانیه مورد خطاب رهنمودهای رهبری قرار دارند، افزود: جوانان ایران اسلامی باید با تلاش برای تحقق رهنمودهای رهبری، گام دوم انقلاب را با قدرت بردارند.

 

وی اضافه کرد: جوانان ما باید به این باور برسند که می توانند و در انجام کارها در همه زمینه از موضوعات علمی تا نظامی و هنری قدرت انجام کارها را دارند.

 

محمدی، ادامه داد: پیشرفت های اخیر در صنایع دفاعی و نانو به همت جوانان این مرز و بوم بود که با تکیه بر علم ودانش داخلی همه آنها رقم خورد.

 

این کارشناس فرهنگی اظهار کرد: همان طور که رهبر معظم انقلاب فرموده اند آینده متعلق به جوانان است، جوانان باید تلاش کنند که  گام دوم را با تمام وجود و محکم بردارند.

کد خبر 1183267

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha