دومین یادواره شهدای عشایر گزآباد شهرستان عنبرآباد برگزار شد

شامگاه امشب دومین یادواره شهدای عشایر گزآباد و سومین سالگرد شهید مدافع امنیت شهید محمدامین الله دادی در روستای گزآباد عنبرآباد برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از جنوب کرمان، شامگاه امشب دومین یادواره شهدای عشایر گزآباد و سومین سالگرد شهید مدافع امنیت شهید محمدامین الله دادی در روستای گزآباد عنبرآباد برگزار شد.

 

حجت الاسلام «حمید بامری» در این مراسم، گفت: شهدا به برگزاری یادواره نیازی ندارند این ما هستیم که به این یادواره ها احتیاج داریم.

 

امام جمعه عنبرآباد بیان کرد: در محفلی نفس می کشیم که معطر به عطر و منور به نور شهداء است و ما باید بدانیم وظیفه خود را در قبال خون شهدا بدانیم.

 

وی با اشاره به آیه ۵۴ سوره مبارکه مائده، ابراز کرد: هنگامی که این آیه نازل شد پیامبر (ص) دست بر شانه سلمان فارسی زد و فرمود؛ سلمان، این آیه در شان اصحاب ایرانی تو است، مردانی که در راه خدا ایستادگی می کنند. 

 

حجت الاسلام بامری خاطرنشان کرد: شهدای ما همچون شهید عبدالله میثمی با معنویت و ارتباط با خداوند متعال بر دشمن تا دندان مصلح پیروز شدند و این باید الگوی تربیتی برای همه ما و جوانان باشد.

 

امام جمعه عنبرآباد عنوان کرد: پایبندی به اعتقادات در این دنیای پر از مکر و حیله یک ارزش بوده که از اهداف شهدا است.

 

وی تاکید کرد: ويژگی بارز شهدای ما این بود که در برابر مؤمنین خاشع و در مقابل دشمنان، سرسخت و محکم بودند.

 

حجت الاسلام بامری ادامه داد: شهدا با خداوند معامله کردند و این که برخی کج فهم ها در جریان شهدای مدافع حرم تهمت زدند و گفتند آنها پول گرفته اند باید در جوابشان گفت؛ مگر می‌شود انسان جان خویش را با مال دنیا معاوضه کند.

 

امام جمعه عنبرآباد تصریح کرد: وظیفه همه ما در قبال خون شهدا حفظ نظام، انقلاب اسلامی و دفاع از ولی فقيه است و باید مراقبت کنیم که از این ارزش ها فاصله نگیریم.

 

گفتنی است؛ این مراسم با خاطره گویی علیرضا حجتی، سرود انقلابی گروه شهید پایدار و مداحی علی کدخدایی برگزار شد.

کد خبر 1183432

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha