توان و انگیزه بالا از جمله مواردی که باعث انجام بهتر ماموریت های حوزه فرهنگ و ارشاد است

امام جمعه کرمان گفت: هر چه دیانت بالاتر، عقلانیت قوی تر، تجربه بیشتر، توان مناسب برای ماموریت و انگیزه بالا داشته باشند این ماموریت را بهتر می توانند انجام دهند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از کرمان؛ حجت الاسلام والمسلمین حسن علیدادی سلیمانی، چهارشنبه(۱۸ خرداد) در آیین تودیع و معارفه مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان با اشاره به اینکه در علت اشرف بودن انسان بر سایر مخلوقات را اصالت روح و فکر و اندیشه دانست و گفت: مدیریت بینش و گرایش تحت زعامت عقل و شرع برتری خود را نشان می دهد.

 

 

 

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمان با اشاره به جایگاه های صادرات و واردات فکر و اندیشه در انسان افزود: در کنار اینها خداوند نوشتن را به انسان آموخت تا خلاقیت و هنر و ارتباط با همنوع را تنظیم کند.

 

 

 

وی جایگاه وزارت فرهنگ و ارشاد را در خصوص ورودی ها و خروجی های فکر و اندیشه و حظ روحی و روانی را مهم خواند و با بیان اينکه دایره ماموریت در فرهنگ و ارشاد بسیار وسیع و گسترده است؛ اظهار کرد: بر این اساس رده های مختلف وزارت ارشاد باید در پیشگاه خداوند پاسخگو باشند‌.

 

 

 

امام جمعه کرمان تصریح کرد: هر چه دیانت بالاتر، عقلانیت قوی تر، تجربه بیشتر، توان مناسب برای ماموریت و انگیزه بالا داشته باشند این ماموریت را بهتر می توانند انجام دهند.

 

 

 

وی گفت: همه رسانه ها و هنرمندان و کسانی که می توانند خلاقیتی داشته باشند  در این ماموریت تعریف می شوند.

 

 

 

گفتنی است؛ محسن روحی، مدیرکل سابق کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کرمان جایگزین محمدرضا علیزاده، مدیرکل فرهنگ و ارشاد استان کرمان شد.

کد خبر 1183578

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha