۶۵ بسته معیشتی بین خانواده های زندانیان توزیع شد

مدیر اداره زندان شیروان گفت: ۶۵ بسته معیشتی بین خانواده های زندانیان شیروان توزیع شد.

«یزدان عاملی راد» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در شیروان اظهار کرد: به مناسبت روز حمایت ملی از خانواده زندانیان، جشن «نسیم مهر» با حضور مسئولان استانی و شهرستانی برگزار شد که  65 بسته معیشتی به مبلغ 455 میلیون ریال بین خانواده های زندانیان شیروان توزیع شد.

 

مدیر اداره زندان شیروان خاطرنشان کرد: همچنین  170 پُرس غذای گرم بین خانواده های مددجو به  مبلغ 60 میلیون ریال توزیع شد و از 65 دانش آموز برتر  با اهداء کارت هدیه به مبلغ 65 میلیون ریال تجلیل شد که این کمک ها با مشارکت خیرین، ستاد اجرایی فرمان امام(ره) و انجمن ها صورت گرفته است.

 

عاملی راد عنوان کرد: تاکنون به مناسبت های مختلف و اعیاد ملی و مذهبی اقدام به توزیع بسته معیشتی و غذای گرم بین خانواده های زندانیان شده که این اقدام در راستای تحقق اهداف آرمانی و راهبردی سازمان زندان‌ها مبنی بر حمایت و مراقبت از خانواده زندانیان مرکز مراقبت بعد از خروج زندان‌ها و همراهی انجمن‌های حمایت از زندانیان انجام می شود.

 

وی گفت: اینک این شهرستان 35 زندانی جرائم غیرعمد و محکومین مالی، مهریه و نفقه دارد که تلاش می‌کنیم توزیع بسته های معیشتی و سایر کمک ها دامه داشته باشد تا بخشی از دغدغه‌های خانواده‌های آنها را رفع کنیم.

 

 

 

کد خبر 1184057

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha