دشمن به دنبال سیاه نمایی و بزرگ نمایی مشکلات در داخل کشور است

آیت‌الله خاتمی گفت: یکی از نیازهای ضروری جامعه، تبیین جهاد تبیین است و نباید این موضوع را فراموش کنیم؛ چرا که تبیین در عصر حاضر نوعی جهاد به شمار می‌رود.

به گزارش خبرگزاری شبستان از زنجان، امام جمعه زنجان در خطبه‌های نماز جمعه زنجان با تبریک ولادت امام رضا (ع)، اظهار کرد: در ایران اسلامی کسانی بودند که به خاطر حفاظت از کیان این مملکت، از جان خود گذشتند و این افراد همان دنبال‌کنندگان واقعی راه شهدا و امام شهدا بودند.

 


آیت الله علی خاتمی با یادآوری اینکه از محورهای اساسی ساختار و شاکله نظام و انقلاب اسلامی، سالگرد ارتحال امام (ره) و رهبری مقام معظر رهبری است، افزود: یکی از ضرورت‌های جامعه امروز این است که شخصیت بنیان‌گذار کبیر انقلاب اسلامی را الگوی خود قرار دهیم؛ چرا که ایشان تجلی تقوا و معنویت بودند.

 


خطیب نماز جمعه زنجان ، از امام راحل به عنوان روح انقلاب یاد کرد و با بیان اینکه انقلاب اسلامی در هیچ جای دنیا بدون نام امام خمینی (ره) شناخته شده نیست، ادامه داد: امروز وظیفه تک تک ما است که این راه را برای رسیدن به سرمنزل مقصود ادامه دهیم.

 


امام جمعه زنجان در ادامه با تاکید بر اینکه دشمن در شرایط کنونی جامعه به عنوان بزرگ‌نمایی و سیاه‌نمایی ضعف‌ها بوده و این مهم را جزو اهداف و برنامه‌های اصلی خود قرار داده است، خاطرنشان کرد: بی‌تردید این هدف چیزی جز سیاه‌نمایی و بزرگ جلوه دادن مشکلات و از طرفی کمرنگ جلوه دادن دستاوردهای انقلاب اسلامی در طور چهار دهه گذشته را ذنبال نمی‌کند.

 


خاتمی با بیان اینکه برای مقابله به این هدف شوم دشمن، همواره باید حقایق برای مردم تبیین شود، اظهار کرد: در همین راستا یکی از نیازهای ضروری جامعه، تبیین جهاد تبیین است و نباید این موضوع را فراموش کنیم؛ چرا که تبیین در عصر حاضر نوعی جهاد به شمار می‌رود.

کد خبر 1184323

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha