اصلاح سبک زندگی مصداق عشق به معصومین(ع) است

حجت الاسلام رشیدیان گفت: اصلاح سبک زندگی و فرمان پذیری مصداق بارز عشق به معصومین(ع) در عمل است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اصفهان، حجت الاسلام «حسین رشیدیان« در ویژه برنامه «زیر سایه خورشید« دهه کرامت با حضور خادمان آستان قدس رضوی اظهارداشت: عشق به معصومین مثل امام رضا(ع) علاوه بر گفتار باید در عمل نیز نشان داده شود.

امام جمعه تیران و کرون افزود: اصلاح سبک زندگی و فرمان پذیری مصداق بارز عشق به معصومین(ع) در عمل است که اینگونه الگو پردازی و توسعه آن رقم می خورد.

وی با بیان اینکه برخی در شعار خود را عاشق امام رضا(ع) می دانند، تصریح کرد: این عشق و علاقه در عمل و رفتارهای نیکو فردی و اجتماعی باید نشان داده شود.

 

حجت الاسلام رشیدیان با بیان اینکه در جامعه اسلامی باید توصیه ها ائمه معصومین(ع) اجرایی شود، تصریح کرد: برخی از بد اخلاقی ها و رفتارهای غلط زیبنده جامعه نیست.

وی با بیان اینکه باید شئونات اسلامی در برگزاری جشن ها مورد توجه باشد، خاطرنشان کرد: موسیقی در جشن های متعلق به ائمه اطهار جایگاهی ندارد.

 

امام جمعه تیران و کرون تلاش های قشر جوان در برگزاری جشن اعیاد و گرامیداشت مناسبت ها را مهم خواند و افزود: خیرین پشتوانه خوبی برای چنین حرکت هایی هستند.

وی اضافه کرد: برگزاری جشن اعیاد و مناسبت های ملی و مذهبی شور و نشاط خوبی را در بین مردم ایجاد می کند که جشن های دهه کرامت از جمله آن ها است.

کد خبر 1184334

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha