حادثه متروپل نشان دهنده اهمیت توجه به مباحث فنی است

آریان مهر گفت: اتفاقی که در متروپل آبادان افتاد اهمیت مقررات این سازمان را در کل کشور نشان داد بنابراین از نمایندگان و ناظران انتظار می‌رود مباحث فنی را با جدیت بیشتری پیگیری کنند.

به گزارش خبرگزاری شبستان از خرم آباد، «علیرضا آریان مهر» امروز در همایش بزرگداشت شیخ بهایی به مناسبت روز معمار، اظهار داشت: تعامل و همدلی در راستای زیبایی، استحکام و امنیت شهر وظیفه همگانی است و عموم باید در اجرای این امور مشارکت داشته باشیم.

 

وی با بیان اینکه کمیسیون‌های تخصصی، بازوان قوی و مفید اعضای هیات مدیره سازمان نظام مهندسی هستند اظهار داشت: نقش کمیته‌ها در ارتقای سازمان نظام مهندسی بر کسی پوشیده نیست که امید می رود این مهم به طور جدی با اجرای برنامه های ۶ ماهه محقق شود.

 

رییس سازمان نظام مهندسی ساختمان لرستان بیان کرد: کنترل نقشه‌ها از اوایل اسفندماه ۱۴۰۰ در سازمان نظام مهندسی اجرایی شد که به صورت الکترونیکی انجام می‌شود و تاکنون ۱۹ جلسه تخصصی با اعضای شورای اسلامی شهر خرم آباد برگزار شده است.

 

آریان‌مهر با بیان اینکه در دوره جدید برنامه‌ریزی بر اساس خدمات رسانی‌های بهینه صورت گرفته است، اظهار داشت: هماهنگی بین دستگاه‌های مرتبط با سازمان نظام مهندسی جهت اجرای قانون نظام مهندسی یک ضرورت انکار ناپذیر است که برای اجرای هرچه بهتر قوانین و مقررات باید همه تلاش کنیم.

 

وی عنوان کرد: معماری نه موسیقی، نه نقاشی و نه هنر بصری است، بلکه باید در بحث معماری نقش بسزایی را در مدیریت شهری داشته باشیم.

 

آریان مهر با بیان اینکه استفاده از ظرفیت سازمان نظام مهندسی امری ضروری است اظهار کرد: همه ما باید در اتفاقاتی که در شهر می‌افتد دخالت داشته باشیم که باعث زیبایی، استحکام و امنیت محیط های شخصی و عمومی شود.

کد خبر 1184951

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha