اجرای سرود سلام فرمانده توسط اعضای کانون شهدای سولان

نعیمی گفت: همزمان با ایام پر برکت دهه کرامت سرود «سلام فرمانده» با شور و شعف خاصی توسط اعضای کانون در روستای سولان برگزار شد.

«اسماعیل نعیمی» در گفت و گو با خبرنگار شبستان در همدان گفت: همزمان با ایام پر برکت دهه کرامت برنامه های متنوعی در روستای سولان با همت اعضای کانون و همه ی همسایه ها و کسبه محل دهیاری و شورای اسلامی روستا امام جماعت روستا مسجدحسینیه و زینبیه خیرین  برگزار شد.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری  شهدای سولان افزود:  اجرای سرود پر افتخار سلام فرمانده و همچنین سرود عزیزم حسین توسط نوجوانان و جوانان( پسر و دختر) همزمان با شب میلاد امام رئوف حضرت علی ابن موسی الرضا علیه السلام در روستای سولان اجرا شد.

 

نعیمی ادامه داد: شور و شعف حاکم بر جلسه و اجرای خوب دهه نودی ها از صحنه های جالب و احساس بر انگیز این جلسه بود:همه ی همسایه ها و کسبه محل دهیاری و شورای اسلامی روستا امام جماعت روستا مسجدحسینیه و زینبیه خیرین و اعضای فعال در کانون برگزار شد.

 

وی هدف از اجرای برنامه‌ها در دهه کرامت را شادی مومنامه بیان کرد و گفت: گمشده سبک زندگی خانواده‌ها شادی مومنانه است اگرچه به شادی جهت داده می‌شود، ولی مومنانه بودن آن را که باید خروجی آن باشد در برنامه دیده نمی‌شود.

 

دهه کرامت امسال با شعار" خدمت کریمانه، جهاد عالمانه " از ۱۱تا ۲۱ خرداد مصادف با سالروز ولادت حضرت معصومه (س) تا ولادت علی بن موسی الرضا (ع) برگزار شد.

 

 

 

کد خبر 1185265

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha