اهدای بیش از ۱۹ هزار لوازم ضروری زندگی به مددجویان سیستان‌وبلوچستان

معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد استان سیستان و بلوچستان گفت: در زمینه تأمین لوازم ضروری زندگی مددجویان نیز سال گذشته ۱۹ هزار و ۷۲۱ کالا اهدا شد.

«رمضان پودینه» معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد استان سیستان و بلوچستان در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان گفت: یکی از مهمترین خدمات کمیته امداد، کمک به امر ازدواج جوانان، اعم از نوعروسان و تازه دامادهاست.

 

پودینه اظهار کرد: در این زمینه، خدمات امداد شامل اهدای جهیزیه به نوعروسان و هدیه ازدواج به تازه‌دامادهاست که در مجموع، سال گذشته 8 هزار و 193 سری، به ارزش ریالی یک‌هزار و 338 میلیارد ریال به فرزندان مددجو اهدا شد.

 

وی تصریح کرد: هر سری جهیزیه شامل 5 قلم کالا می‌شود که عبارتست از یخچال، ماشین لباسشویی، تلویزیون، جاروبرقی و اجاق گاز که سعی می‌شود تا باکیفیت‌ترین کالاها با نازل‌ترین قیمت خریداری گردد.

 

معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد استان بیان داشت: همچنین در زمینه تأمین لوازم ضروری زندگی مددجویان نیز سال گذشته 19 هزار و 721 کالا اهدا شد.

 

وی افزود: سال گذشته متاسفانه شاهد سیل جنوب استان بودیم که به همت مسئولان، بیش از 5 هزار کالا بین خانواده‌های مددجوی خسارت دیده منطقه توزیع شد.

 

پودینه گفت: در زمینه ودیعه و اجاره مسکن نیز سال گذشته 56 میلیارد ریال هزینه شد و یک‌هزار و 321 مددجوی سطح استان از این خدمات بهره‌مند شدند.

کد خبر 1185613

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha