استفاده از ظرفیت دانشگاه در راستای برگزاری یادواره ۶۸ شهید دانش آموز بروجرد

استاندار لرستان گفت: در راستای برگزاری یادواره ۶۸ شهید دانش آموز بروجرد می توان از ظرفیت دانشگاه به خوبی استفاده کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از خرم آباد، «فرهاد زیویار»، امروز(۲۵خرداد)، در جلسه یادواره  ۶۸ شهدای دانش آموز شهرستان بروجرد که با ریاست استاندار لرستان برگزار شد، با اشاره به برگزاری این یادواره مقارن با برگزاری کنگره ۶ هزار و ۵۴۴ شهید لرستان اظهارداشت: در برگزاری یادواره شهدای دانش آموز بروجرد می توان از ظرفیت دانشگاه به خوبی استفاده کرد.

 

استاندار لرستان بر ضرورت تشکیل کمیته شهدای دانش آموز تأکید کرد و افزود: با راه اندازی دبیرخانه یادواره شهدای 68 دانش آموز بروجرد و مشخص شدن اعضا این دبیرخانه، هر دستگاهی می تواند در برگزاری یادواره نقش مؤثری ایفا نماید.

 

وی با بیان اینکه هیچ موضوعی بالاتر از بحث شهید نیست، خاطرنشان کرد: برگزاری یادواره ها فرصتی برای تبیین و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت است.

 

زیویار در ادامه اظهار کرد: پیشنهاد می شود یادواره 68 شهید دانش آموز بروجرد به ورت درون شهرستانی برگزار شود و در این راستا مجموعه استانی نیز حمایت لازم را انجام می دهد.

 

وی خاطرنشان کرد: از ظرفیت های ملی و کشوری در راستای حمایت از برگزاری این برنامه ها و تبیین و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت استفاده خواهیم کرد.

 

کد خبر 1186251

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha