تفاهم نامه همکاری بین امور مالیاتی با اصناف کردستان منعقد شد

مدیرکل امور مالیاتی کردستان گفت: در راستای تبیین شرایط اختیارات جدید سازمان امور مالیاتی در خصوص تبصره ماده ۱۰۰ و حل اختلاف با مودیان در موضوع تراکنش‌های بانکی تفاهم‌‌نامه‌‌ا‌ی با اتاق اصناف کردستان منعقد شد.

به گزارش خبرگزاری شبستان در کردستان، مصطفی فعله‌گری مدیرکل امور مالیاتی استان کردستان صبح یکشنبه ۲۹ خرداد ماه در نشستی که به منظور انعقاد تفاهمنامه همکاری بین اتاق اصناف و امور مالیاتی در سنندج برگزار شد، اظهار کرد: این تفاهمنامه به منظور  تبیین شرایط اختیارات جدید سازمان امور مالیاتی در خصوص تبصره ماده ۱۰۰ و حل اختلاف با مودیان در موضوع تراکنش‌های بانکی منعقد شده است.

 

وی افزود: براساس این تفاهم‌نامه اتحادیه‌ها و اتاق اصناف موظف شدند فهرست افرادی را که تاکنون فرم تبصره ماده ۱۰۰ را ثبت نکرده‌اند و نسبت به تعیین ضرایب سود شغلی یا تراکنش‌های بانکی خود اعتراض دارند، به اداره‌کل امور مالیاتی کردستان اعلام نمایند.

 

مدیرکل امور مالیاتی کردستان اضافه کرد: در طرف مقابل اداره‌کل امور مالیاتی نیز آمادگی کامل خود را جهت رفع دغدغه‌ها و ناهماهنگی‌های موجود با استفاده از حداکثر اختیارات تفویض شده اعلام کرد و توافق شد صرفا برای مودیان خاص که به دلیل مسائل مورد اشاره در بند یک، دارای مالیات غیرمتعارف می‌باشند به صورت ویژه اقدام نماید.

کد خبر 1187129

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha