اداره اموال تملیکی در نهبندان راه اندازی می شود

طالبی از راه اندازی اداره اموال تملیکی شهرستان نهبندان در آینده نزدیک خبرداد و گفت: مجوز راه اندازی این اداره در سفر قائم مقام سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی کشور به استان اخذ شده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بیرجند،‌ «محمدرضا طالبی» شامگاه (29 خرداد) در حاشیه کمیسیون مبارزه با قاچاق کالا و ارز خراسان جنوبی در جمع خبرنگاران اظهار داشت: کمیسیون مبارزه با قاچاق کالا و ارز استان با حضور قائم مقام سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی کشور برگزار شد.

 

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان جنوبی افزود: متاسفانه کالای قاچاق در برخی مناطق خراسان جنوبی هم گاها دیده می شود که اقتصاد، اشتغال و تجارت کشور را تحت شعاع خود قرار می دهد و فعالان حوزه های مختلف ضربه می زند، در نتیجه برنامه ریزی هایی خوبی در زمینه مبارزه با این پدیده شوم در این جلسه صورت گرفت.

 

وی با تاکید بر اینکه برای امر مبارزه با کالای قاچاق لازم است که کارهای فرهنگی و تبلیغی صورت گیرد، ادامه داد: مبارزه با کالای قاچاق فقط برای حمایت از جامعه و اقتصاد و اشتغالزایی است.

 

طالبی با بیان اینکه طبق قولی که قائم مقام سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی کشور در این جلسه دادند، در خراسان جنوبی علاوه بر اداره کل اموال تملیکی مرکز استان، مجوز راه اندازی یک اداره ویژه شهرستان نهبندان اخذ شد، گفت: امید است این اداره در آینده نزدیک در نهبندان راه اندازی شود.

 

 

 

 

 

 

 

کد خبر 1187433

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha