راه شهدا ادامه دارد/  نیروهای انتظامی در مسیر تامین امنیت مردم، پرخطر ترین ماموریت‌ها را بر عهده دارند

حسنی با بیان اینکه نیروهای انتظامی در مسیر تامین امنیت مردم پرخطر ترین ماموریت‌ها را بر عهده دارند، گفت: راه شهدا همچنان ادامه دارد و امروز بزرگرتین رسال ما حفظ راه و قدم نهادن در مسیر شهدا است.

به گزارش خبرگزاری شبستان از ایلام، معاون سیاسی و امنیتی استانداری ایلام، در مراسم تشییع پیکر شهید مدافع امنیت سرهنگ «محمد یاسمی» در شهر ایوان، اظهار کرد:  نیروهای انتظامی در مسیر تامین امنیت مردم پرخطر ترین ماموریت‌ها را بر عهده دارند و در واقع صف اول مقابله با اشرار و مخالفین نظم و امنیت هستند.

 

« محمد سبحان حسنی»  با اشاره به اینکه راه شهدا ادامه دارد، تصریح کرد:  آنها در این مسیر بارها تا مرز شهادت رفتند و خیلی از این عزیزان در این راه هم جان خود را فدا کردند و به لقاءالله پیوستند.

 
معاون سیاسی و امنیتی استانداری ایلام با بیان اینکه امروز رسالت بزرگ ما حفظ و گام نهادن در مسیر و راه شهدا است، گفت: این شهید عزیز هم در راستای حفاظت از امنیت و جان و مال مردم جلوتر از نيروهايش حرکت کردند و در نهایت به شهادت رسیدند.

 

وی تصریح کرد: جا دارد به نیروی انتظامی و خانواده این شهید به خاطر داشتن این چنین انسانهای وارسته ای تبریک بگویم که جان خودشان را فدای ملت می کنند و تسلیت عرض کنم بابت اینکه این افسر رشید دیگر در بین ما نیستند و امیدوارم که همرزمان ایشان راه او را ادامه دهند.

 

 گفتنی است، سرهنگ «محمد یاسمی» در حین انجام وظیفه توسط شرور مسلح در تهران به شهادت رسید.

کد خبر 1189869

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha