آغاز همزمان دوره ملی اوقات فراغت و رویداد فهما ۱۴۰۱ در کانون انتظار مربچه رامهرمز

محمديان از برگزاري جلسه هماهنگي فعاليت‌هاي فرهنگي (رويداد فهماي ۱۴۰۱) و اوقات فراغت تابستاني کانون فرهنگي انتظار و پايگاه بسيج شهيد صدوقي مربچه خبر داد.

«حسین محمدیان» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در اهواز، از برگزاری جلسه هماهنگي فعاليتهاي فرهنگي (رويداد فهماي ۱۴۰۱) و اوقات فراغت تابستانی کانون فرهنگی انتظار و پايگاه بسيج شهيد صدوقی مربچه با حضور تعدادي از اعضای کانون و پايگاه بسيج و هيات امنای مسجد صاحب الزمان (عج) خبر داد.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری انتظار مربچه شهرستان رامهرمز با اشاره به هماهنگی همه قسمت‌های مسجد در راستای برگزاری برنامه‌های مختلف افزود: در اين جلسه دستورالعمل برنامه‌های  چهارمين رويداد ملی فهما برای ارکان اصلی و برخی از اعضای کانون تبيين و تشریح شد.

 

وی اضافه کرد: علاوه بر تشریح چگونگی فعاليت‌های فهما در سال 1401، جهت برگزاری اوقات فراغت تابستانی متفاوت از سال‌های گذشته، نسبت به برگزاری کلاس‌های آموزشی، احکام و اخلاق، کتابخوانی و برنامه‌های ورزشی شامل شنا و تنيس روی ميز تبادل‌نظر شد.

 

محمدیان با بیان اینکه در این طرح تابستانه سعی کرده‌ایم همه جوانب برای دانش‌آموزان و دانشجویان مسجدی دیده شود تصریح کرد: برنامه‌ریزی به گونه‌ای است که در پايان اين طرح اوقات فراغت اردوی زيارتی تفريحی نیز داشته باشیم.

 

کد خبر 1190138

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha