سد آب ریز نیاز حیاتی منطقه کهگیلویه بزرگ برای تامین آب است

حجت الاسلام فرهمند به چند نکته مهم در باب مسائل شهرستان و منطقه اشاره کرد و گفت: تقاضای ما از مسئولین امر پیگیری مجدانه بحث سد آب ریز نیاز حیاتی منطقه کهگیلویه بزرگ در موضوع آب است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یاسوج، حجت الاسلام «مجتبی فرهمند» ظهر امروز (۱۰ تیر ماه) در خطبه های نماز جمعه چرام ضمن عرض تبریک سالروز ازدواج آسمانی حضرت امیر علیه السلام و حضرت زهرا سلام الله علیها، گفت: در فرهنگ اسلامی خانواده نخستین کانون است که شخصیت افراد در آن شکل می گیرد. 

 

خطیب موقت جمعه چرام با اشاره به اینکه خانواده شکل کوچکی از اجتماع و جامعه است و هر انسانی قبل از هر جا ابتدا در خانواده تربیت می شود، افزود: یک خانواده برای اینکه محکم بماند، باید حواسش به دشمن باشد امروز دشمن روی سست کردن بنیان خانواده خیلی کار می کند. 

 

وی با بیان اینکه از ششم تیرماه تا ۱۲ تیرماه هفته افشای حقوق بشر آمریکایی نام گذاری شده، اظهار داشت: دولت آمریکا یکی از اصلی ترین موانع سلطه خود بر جهان را اسلام ناب محمدی (ص) که ایران اسلامی پرچمداران است می داند.

 

حجت الاسلام فرهمند ادامه داد: آمریکا همواره می کوشد تا علاوه بر انجام انواع اقدامات خصمانه برای مهار انقلاب اسلامی با بهره گیری از امپراتوری رسانه ای موضوع حقوق بشر را به خود بزرگترین ناقضان در جهان شناخته می شود برای فشار به جمهوری اسلامی به کار ببندد. 

 

خطیب موقت جمعه چرام افزود: گوشه ای از جنایات آمریکا علیه ملت ایران به نام حقوق بشر سوء قصد نافرجام رهبر معظم انقلاب در ششم تیر ماه سال ۱۳۶۰ توسط گروه تروریستی فرقان و بمب گذاری در دفتر مرکزی حزب جمهوری اسلامی در سال ۶۰ توسط منافقین شهادت آیت‌الله شهید بهشتی و ۷۲ نفر از یاران به شهادت رساندند.

 

وی گفت: آیت الله صدوقی در هشتم تیرماه ۱۳۶۰بمباران شیمیایی سردشت توسط عراق با حمایت مستقیم آمریکا شلیک موشک به هواپیمای مسافربری توسط ناو وینسنس آمریکا در ۱۲ تیرماه ۶۷ که منجر به شهادت ۲۰۹ نفرمسافر و خدمه بی گناه شد. 

 

حجت الاسلام فرهمند در ادامه به چند نکته مهم در باب مسائل شهرستان و منطقه اشاره کرد و افزود: تقاضای ما از مسئولین امر پیگیری مجدانه بحث سد آب ریز نیاز حیاتی منطقه کهگیلویه بزرگ در موضوع آب است و در این وضعیت اقتصادی که مردم دچار چالش شده اند، احداث این سد می تواند نقش بسیار مهم و حیاتی را در احیای اقتصاد مردم در حوزه کشاورزی در منطقه ایفا کند.

 

خطیب موقت جمعه چرام با اشاره به اینکه برای امنیت فرهنگی بعضی مکان های تفریحی در شهرستان چه مکان هایی دولتی و خصوصی باید در همه این مکان ها اخلاق اسلامی اولویت کار باشد، گفت: اختلاط زن و مرد رقص و آواز حرکت های خلاف عفت در بعضی مکانها به کرات مشاهده و گزارش شده مسئولین ذیربط چه در مکان های عمومی و خصوصی باید اقدامات قاطع و عاجل انجام دهند تا بستر تفریحات سالم برای خانواده ها میسر شود.

کد خبر 1191621

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha