بازدید رئیس کل دادگستری و مدیرکل اوقاف فارس از شیرخوارگاه حضرت «ولیعصر (عج)» در صدرا

رئیس کل دادگستری و مدیرکل اوقاف فارس به اتفاق مدیرکل بهزیستی فارس از بخش های مختلف شیرخوارگاه حضرت «ولیعصر (عج)» در صدرا بازدید کردند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، رئیس کل دادگستری و مدیرکل اوقاف و امور خیریه فارس به همراه دادستان، معاون پیشگیری از وقوع جرم و فرماندهی انتظامی استان فارس به اتفاق مدیرکل بهزیستی فارس از بخش های مختلف شیرخوارگاه حضرت «ولیعصر (عج)» در صدرا بازدید کردند.

حجت الاسلام «سید کاظم موسوی»، رئیس کل دادگستری فارس در این بازدید با تشکر از زحمات انجام شده در این شیرخوارگاه گفت: استفاده از تمام ظرفیت های موجود در تسهیل خدمت ‌رسانی به کودکان این شیرخوارگاه ضروری است و برای خدمت رسانی و مساعدت به جامعه هدف بهزیستی گام های موثر و تاثیر گذاری بر می داریم.

«محمدرضا هوشیار»، مدیرکل بهزیستی فارس نیز در این مراسم با اشاره به فعالیت‌ های شیرخوارگاه حضرت «ولیعصر (عج)» در صدرا برای تعلیم و تربیت کودکان بیان کرد:  هزینه‌ های جاری مرکز، درمان و موارد قضایی، چالش های این شیرخوارگاه هستند که با همکاری قوه قضاییه و سازمان اوقاف و امور خیریه امکان‌ پذیر خواهند بود.

«مهدی محلاتی»، نیز گفت: در این مرکز تنها کودکان زیر سه سال در استان فارس با ظرفیت اسمی یکصد نفر نکهداری می شوند و در حال حاضر به ۸۶ شیرخوار در این مرکز خدمات ارائه می شود.

مدیر عامل شیرخوارگاه حضرت «ولیعصر (عج)» افزود: این مرکز به صورت هیئت امنایی و با کمک خیرین تحت نظارت اداره کل بهزیستی فارس اداره می ‌شود و برای رشد همه جانبه کودکان خدمات تخصصی ارائه می کند و از خیرین نیک اندیش استان برای حمایت از کودکان این مرکز دعوت به همکاری می کنیم.

خاطر نشان می شود، در این بازدید حجت الاسلام «سید عباس موسوی»، مدیرکل اوقاف و امور خیریه فارس نیز برای رفع چالش‌ های مالی و درمانی مرکز قول مساعد داد و خواستار هم افزایی برای رفع چالش های موجود شد.

کد خبر 1191810

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha