ضرورت بهره گیری از زبان هنر برای حل معضل بدحجابی در جامعه

مصطفی پور بابیان اینکه رسانه ملی تاثیر ارزنده ای در ترویج فرهنگ‌ حجاب و عفاف دارد گفت: از زبان هنر برای حل معضل بدحجابی جامعه بهره گرفته شود.‌

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از رشت، «حسین مصطفی پور » امروز ( شنبه، ۱۱ تیر ) در کارگروه حجاب و عفاف در سالن الغدیر استانداری گیلان اظهار کرد: بد حجابی یکی از معضلات جامعه شمرده می شود.

 


معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری گیلان با بیان اینکه در راستای حفظ حجاب و عفاف در گیلان برنامه هایی تدوین و اجرایی شده است گفت: اما متاسفانه آنگونه که باید و شاید این معضل در جامعه کنترل نشده است.

 



وی اذعان کرد: گفتمان سازی هایی در این راستا صورت گرفته اما به سر منزل مقصود نرسیده است.

 



مصطفی پور با اشاره به اینکه فعالیت های هنری در صداوسیما بسیار تاثیرگذار است افزود: برنامه هایی در رسانه ملی تدوین و اجرایی شود که بتواند فرهنگ اصیل ایرانی اسلامی را به نمایش بگذارد چرا که تاثیرات بسیاری بر روی مخاطبین خواهد گذاشت.

 


معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری گیلان با بیان اینکه زبان تاثیرگذار امروز زبان هنر است تصریح کرد: با زبان هنر می توان بسیاری از دغدغه ها و مشکلات فرهنگی را در جامعه حل کرد.

 



معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری گیلان با تاکید بر اینکه دانشجویان و جوانانی که حجاب کامل را انتخاب می کنند با فشارهای اجتماعی در جامعه روبه رو می شوند گفت: برخی ها براینکه همرنگ جماعت باشند و بر اثر حجاب کامل منزوی نشوند، تصمیم می گیرند حجاب را کنار بگذارند در این راستا بایستی برنامه هایی تدوین و اجرایی شود.

 


مصطفی پور با بیان اینکه مدیریت حجاب و عفاف مورد توجه قرار گیرد، خاطر نشان کرد: طراحی لباس مناسب از دیگر مقوله هایی است که بایستی بدان نگاه ویژه شود و از تولید کنندگان این بخش نیز حمایت شود.‌

 



وی با اشاره به اینکه دشمنان انقلاب و نظام معضل بد حجابی را زیبا به خورد جامعه به خصوص قشر جوان می دهند گفت: در مقابله با این ترفندهای دشمنان، بخش فرهنگی و اجتماعی جامعه ما جهت تشویق جوانان محجبه و حل معضل بد حجابی چه گام هایی را برداشته است؟

 


معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری گیلان تاکید کرد: مصوباتی که تایید می شود، اجرایی شود و فقط شعاری به حل معضل بد حجابی نپردازیم.‌

کد خبر 1192019

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha