سازمان اوقاف در صدد استفاده از جریان دانش بنیان برای حل و فصل معضلات جامعه است

خاموشی تقویت جریان دانش بنیان در کشور را از برنامه های سازمان اوقاف خواند و گفت: در زمان فعلی در صدد هستیم به کمک دانش بنیان ها معضلات کشور را حل و فصل کنیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از کرمان؛ حجت الاسلام سیدمهدی خاموشی، یکشنبه(۱۲تیر) در اولین برنامه سفر به کرمان با حضور در آستان مقدس امامزاده محمدعلیه السلام گفت: قرار دوازدهم در ۱۲ هر ماه با توزیع بسته های معیشتی و کمک های مردمی، امور خیریه از جمله توزیع جهیزیه، آزادی زندانیان و...انجام می شود.

 

رئیس سازمان اوقاف و امور خیریه کشور با تاکید بر اینکه وظیفه خود می دانیم سازمان اوقاف در خط مقدم این پروژه فعالیت کند؛ سرکشی از پروژه های دانش بنیان و افتتاح یک مجموعه دام سبک را از دیگر برنامه های این سفر اعلام کرد.

 

وی اظهار کرد: در سازمان و ساختار وقف سه گزاره اصلی "حفظ موقوفات" " افزایش منافع در بقاع منفعتی" و " اجرای نیات واقفین" وجود دارد‌.

 

خاموشی وظیفه اول سازمان اوقاف را حفظ، بهینه سازی و اجرای نیت واقف عنوان و بیان کرد: برای تبدیل به احسن در زمان فعلی که نیاز مردم را باید مرتفع کنیم؛ می توان تبدیل عرصه به عرصه و یا تبدیل به مال متول دیگری(کمک به صنایع و یا تولید مواد غذایی) کنیم.

 

وی بر تقویت جریان دانش بنیان هم تاکید و بیان کرد: آورده مالی دانش بنیان ها بیشتر از عرصه نباشد کمتر نیست و در زمان فعلی در صدد هستیم به کمک دانش بنیان ها معضلات کشور را حل و فصل کنیم.

کد خبر 1192185

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha