اجرای طرح ملی «قرار دوازدهم» در شهرستان البرز

حجت الاسلام عباسپور از توزیع نان رایگان و ارائه خدمات درمانی رایگان به مردم در طرح ملی «قرار دوازدهم» در شهرستان البرز خبر داد.

حجت الاسلام «میثم عباسپور» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در قزوین گفت: به نیت امام زمان (عج)، دوازدهم هر ماه شمسی طرح ملی «قرار دوازدهم» با رویکرد اجرای نیت از محل موقوفات با موضوعات خاص در شهرستان های مختلف استان به خصوص در شهرستان البرز اجرایی می شود.

 

مسئول دفتر نمایندگی اوقاف و امور خیریه شهرستان البرز ادامه داد: در این طرح خدماتی نظیر رایگان کردن نانوایی ها و رایگان کردن خدمات درمانی در مراکز درمانی در شهرها و روستاهایی که مناطق اوقافی هستند، صورت می گیرد.

 

وی عنوان کرد: این ماه تکلیف اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان البرز رایگان کردن نانوایی ها بود که در بیدستان، زیباشهر و حصارخروان که اراضی اوقافی داریم نانوایی ها و خدمات درمانی در این مناطق به صورت رایگان به مردم ارائه شد.

 

حجت الاسلام عباسپور اعلام کرد: با اجرای طرح ملی «قرار داوزدهم» در مناطق مذکور روز گذشته بیش از 10 هزار قرص نان توزیع شد و بیش از 70 نفر هم از خدمات درمانی رایگان بهره مند شدند.

 

وی تأکید کرد: این طرح دوازدهم هر ماه اجرا می شود و ماه آینده درصدد هستیم معتادات متجاهر را شناسایی کرده و با توجه به اینکه این افراد قادر به پرداخت هزینه درمان و ترک اعتیاد نیستند، کمک کرده تا ان شاالله این افراد بتوانند اعتیاد خود را ترک کنند.

 

مسئول دفتر نمایندگی اوقاف و امور خیریه شهرستان البرز در پایان یادآور شد: اجرای امینانه نیت واقف و دیدن خدمات موقوفه از سوی مردم و بهره مندی مردم از خدمات وقف از جمله مهمترین اهداف اجرای طرح «قرار دوازدهم» است.

کد خبر 1192525

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha