عدم آموزش رفتاری  عامل بروز اشتباهات رفتاری در کارکنان

حجت الاسلام و المسلمین قریشی گفت: عدم آموزش رفتاری باعث بروز اشتباهات رفتاری در کارکنان می شود و آموزش رفتاری برای کارکنان امور مالیاتی می تواند در نحوه مواجهه کارکنان با مودیان مالیاتی موثر باشد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان در ارومیه، امروز صبح، (۱۴ تیر) سالجاری، حجت الاسلام والمسلمین سیدمهدی قریشی در دیدار مدیرکل امورمالیاتی استان ضمن اشاره به اهمیت آموزش رفتاری پرسنل گفت: متاسفانه در ادارات سوابق و رزومه کاری افراد بیشتر از آموزش و تربیت رفتاری مورد توجه است.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی و امام جمعه ارومیه به آسیب عدم آموزش رفتاری اشاره کرده و افزود: عدم آموزش رفتاری باعث بروز اشتباهات رفتاری در کارکنان می شود.

این مسول  خاطر نشان کرد: آموزش رفتاری برای کارکنان امور مالیاتی می تواند در نحوه مواجهه کارکنان با مودیان مالیاتی موثر باشد.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی بر لزوم حمایت از مشاغل آسیب پذیر تأکید کرد و گفت: باید در مواجهه با مشاغل آسیب پذیر از آن ها حمایت کرده و آسیب پذیری آن ها را مد نظر قرار دهید.

وی به اهمیت مقابله با فرار مالیاتی اشاره کرده و گفت: برای مشاغلی که فرار مالیاتی آن ها علنی شده برنامه های مناسبی اتخاذ کنید و با آن مقابله نمایید.

امام جمعه ارومیه در پایان به مسئله اطلاع رسانی و آگاه سازی اشاره کرده و گفت: اطلاع رسانی در خصوص مکان های مصرف مالیات می تواند سبب آسودگی خاطر مردم در پرداخت مالیات شود.

کد خبر 1193036

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha