قلم متعهدانه، ابزاری مؤثر در عرصه جهاد تبیین

حجت الاسلام امیرزاده تصریح کرد: قلم متعهدانه و به روز، حقیقتاً ابزاری مؤثر و کارآمد در عرصه جهاد تبیین به شمار می رود.

حجت الاسلام اسماعیل امیرزاده در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در قم ضمن گرامیداشت روز قلم اظهار داشت: در آموزه های اسلامی و کلام نورانی ثقلین، قلم دارای جایگاه بسیار مهم و ارزشمندی است تا آن جا که خدای متعال در قرآن به نام قلم، سوگند یاد می کند و در کلام امیرالمؤمنین(ع) داریم که علم و دانش را با نوشتن در بند کنيد، یعنی با ابزار قلم و نگارش، باعث دوام علم شده و زمینه نشر آن را فراهم نمایید.

 


مسئول سازمان بسیج طلاب و روحانیون استان قم با بیان این که در راستای بصیرت افزایی و آگاهی بخشی در جامعه، قلم متعهدانه اهمیت بسزایی دارد، افزود: امروزه در عرصه جهاد تبیین ، قلم متعهدانه یک ابزار مؤثر و کارآمد محسوب می شود و هنر ما باید این باشد که از این ابزار به شکل هدفمند و هنرمندانه در جهت اهداف متعالی نظام و انقلاب استفاده کنیم.

 


وی همچنین گفت: بر این اساس، کسانی که دارای قلم هنرمندانه و متعهدانه هستند باید با احساس مسئولیت بالا از این امکانی که در اختیارشان هست برای صلاح جامعه استفاده نمایند، ضمن آن که به خصوص در شرایط حساس کنونی یکی از ابزارهای مهم در جهت رفع شبهات و ابهامات، قلم و نوشتن است.

 


مسئول سازمان بسیج طلاب و روحانیون استان قم همچنین خاطرنشان کرد: قلم و نوشتار یکی از مهم ترین و کارآمدترین راه های توسعه معرفت و نشر فضیلت در جامعه به شمار می رود که با وجود توسعه رسانه های مدرن در جهان امروز، از اهمیت آن به هیچ وجه کاسته نشده است.

 


وی افزود: به خصوص از نسل جوان مؤمن و انقلابی انتظار می رود که با آراسته شدن به گوهر تعهد و فضیلت از ابزار هنر و رسانه و به خصوص قلم برای نشر معارف دینی و دفاع از ارزش های انقلاب اسلامی به شایستگی استفاده کند.

کد خبر 1193289

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha