مدیران برای افزایش درآمد استان قزوین تلاش کنند

سیاهکلی گفت: وظیفه ما مدیران این است درآمد را بالا ببریم و درآمد استان می تواند بیشتر از این باشد و ما در استان فرار مالیاتی داریم، سیستم مشکل دارد و افزایش درآمد و کاهش هزینه باید مورد توجه باشد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از قزوین، «لطف اله سیاهکلی» در جلسه شورای اداری که امروز (پنجشنبه ۱۶ تیر) در سالن اجتماعات استانداری قزوین برگزار شد، بیان کرد: رئیس جمهور در مقوله اقتصادی حیثیت خود را گذاشتند تا در این حوزه  اتفاقات بزرگی رخ دهد، این اتفاقات باید در زمان مرحوم رفسنجانی می افتاد ولی هیچ کدام انجام ندادند و این مردانگی، حس مسولیت طلبی و انجام وظیفه با خلوص، جای تشکر از رئیس جمهور محترم دارد.

 

نماینده مردم قزوین در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: از دهه پایانی شاه تا به امروز ما کسری بودجه داشتیم و وقتی ناترازی در بودجه هست و مصارف و منابع با هم نمی خواند، تورم ایجاد می شود و باید روزی تورم را مهار کنیم و آن زمانی است که مصارف و منابع باهم تراز شود.

 

وی عنوان کرد: وظیفه ما مدیران این است درآمد را بالا ببریم و درآمد استان می تواند بیشتر از این باشد و ما در استان فرار مالیاتی داریم، سیستم مشکل دارد و افزایش درامد و کاهش هزینه باید مورد توجه باشد.

 

سیاهکلی تصریح کرد: دولت بخشی از یارانه ها را افزایش داده و بخشی هم با اختصاص کارت کالا است، البته برخی به کارت کالا می گویند کوپن که غلط است و کارت کالا در همه کشورهای پیشرفته وجود دارد و با توجه به اینکه قیمت ها دارد اصلاح می شود، در این اصلاح اقتصادی از کارت کالا برای کمک به مردم استفاده می شود.

 

وی اعلام کرد: امسال و سال آینده با توجه به بودجه استانی و بودجه سفر، کار زیاد داریم و بودجه خوب است و نگوییم دولت فقیر است و مردم را ناامید نکنیم، ناامید کردن مردم کاری ناشایست است و مردم باید امیدوار شوند زیرا دولت و نظام دارد خدمت می کند و همکاری باید شود تا بودجه را هزینه کنیم.

 

نماینده مردم قزوین در مجلس شورای اسلامی گفت: ما در هزینه کرد باید هم از ظرفیت مردم هم بسیج سازندگی استفاده کنیم تا هم کاهش هزینه و هم افزایش کیفیت و بهره وری را داشته باشیم.

 

وی خاطر نشان کرد: نکته دیگر توجه به بهره گیری از فناوری ها و امور دانش بنیان است، وقتی مشکل آب داریم باید با فناوری نوین و دانش بنیان، مدیریت آب داشته باشیم.

 

سیاهکلی اضافه کرد: در خصوص انتصابات حرف و حدیث هایی می گویند مبنی بر اینکه نمایندگان دخالت می کنند، ما از عدم دخالت در انتصابات برابر بیانات رهبری این برداشت را داریم که اینکه دخالت در انتصاب نکنیم یعنی اصرار بر نصب نداشته باشیم ولی در معرفی و نظارت بر انتصاب می توانیم حرف بزنیم.

 

وی یادآور شد: با توجه به شرایط موجود در استان و بودجه های خوبی که در سفر ریاست جمهوری گرفتیم آینده را خوب پیش بینی کرده و امیدواریم با همکاری و همدلی کار را پیش ببریم و اگر نقدی داریم خارج از رسانه و پشت دربهای بسته گفتگو کنیم.

 

کد خبر 1193881

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha