تنها راه حیات ابرقدرت‌های پوشالی، تعامل سازنده با جهان است

حجت‌الاسلام موسوی گفت: ابرقدرت‌های پوشالی باید بدانند که تنها راه بقا و حیات آنها، تعامل سازنده با جهان است و اگر کنشی انجام دهند، با واکنشی سنگین‌تر و سخت‌تر مواجه خواهند شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اندیمشک، «حجت‌الاسلام سید کمال موسوی» امروز (جمعه ۱۷ تیر) در خطبه‌های نماز جمعه این هفته اندیمشک اظهار کرد: ما باید بتوانیم لباس دوری از گناه را بپوشیم چرا که بهترین لباس برای رهایی و دوری از عذاب جهنم است.

 

امام جمعه اندیمشک افزود: اهداف و ابزار دشمنان با ما متفاوت است و آنها از ابتدا به دنبال این بوده‌اند که از هر ابراز و وسیله‌ای استفاده کنند تا به اهداف شوم خود برسند.

 

وی ضمن تبریک به مناسبت فرارسیدن عید سعید قربان اذعان کرد: طبق احادیث، خداوند سبحان بر غذا دادن به انسان‌ها تأکید کرده است و این اقدام را دوست دارد.

 

حجت‌الاسلام موسوی با بیان اينکه توجه به خلق و خالق مورد توصیه دین مبین اسلام بوده است تصریح کرد: حج تنها یک مراسم عبادی نیست بلکه هم سیاسی محسوب می‌شود و طواف، سعی بین صفا و مروه و دعای روح بخش عرفه را دارد و هم توجه به نیازمندان در این مراسم آمده است.

 

وی با اشاره به اینکه شهادت امام حسین (ع) موجب رهایی و نجات انسان‌ها از جهالت و فقر فکری شد عنوان کرد: اگر حضرت سیدالشهدا (ع) به شهادت نمی‌رسید، مکه، صفا و مروه و منا باقی نمی‌ماندند.

 

امام جمعه اندیمشک دعای عرفه را بسیار ارزشمند دانست و بیان کرد: دعا به معنای ابراز و بیان فقر مطلق و نداری به درگاه خداوند سبحان است.

 

وی ادامه داد: رزمایش «تک‌تیرانداز مرز» با محوریت ایران، روسیه و چین با همراهی ۱۰ کشور در مردادماه امسال در آب‌های آمریکای لاتین و بیخ گوش آمریکای جنایتکار برگزار خواهد شد.

 

حجت‌الاسلام موسوی با بیان اينکه خبر برگزاری رزمایش «تک‌تیرانداز مرز» برای آمریکایی‌ها سخت بوده و آنها را وحشت زده کرده است اضافه کرد: این رزمایش پیام‌های مهم و متعددی را به همراه دارد و به آمریکایی‌ها نشان می‌دهد که دوران کدخدایى و آقایی آنها تمام شده است.

 

وی افزود: دوران تک قطبی به پایان رسیده و دیگر تک قطبی آنها در کار نیست بلکه تک قطبی با محوریت ایران و اسلام رخ خواهد داد.

 

امام جمعه اندیمشک خاطر نشان کرد: ابرقدرت‌های پوشالی باید بدانند که تنها راه بقا و حیات آنها، تعامل سازنده با جهان است و اگر کنشی انجام دهند، با واکنشی سنگین‌تر و سخت‌تر مواجه خواهند شد.

 

کد خبر 1194098

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha