جمع آوری نذورات عید قربان توسط کمیته امداد فارس

موصلی گفت: ۴۱۳ مرکز نیکوکاری و ۵۸ اداره کمیته امداد مستقر در سطح استان فارس و ۲۰۰ پایگاه ثابت و سیار در محل برگزاری نماز سعید عید قربان در استان، جمع آوری نذورات عید قربان را به انجام می‌ رسانند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، «مرتضی موصلی»، امروز (شنبه 18 تیر) از آمادگی کامل کمیته امداد فارس برای جمع آوری نذورات قربانی به مناسبت عید سعید قربان خبر داد و در جمع خبرنگاران گفت: عید سعید قربان و سنت قربانی کردن، فرصت مناسبی برای دستگیری از نیازمندان است و کمیته امداد فارس برای جمع آوری این نذورات و کمک های مردمی در استان از طریق دفاتر کمیته امداد در سراسر فارس است.

مدیرکل کمیته امداد فارس افزود: 413 مرکز نیکوکاری  و 58 اداره کمیته امداد مستقر در سطح استان فارس و 200 پایگاه ثابت و سیار در محل برگزاری نماز سعید عید قربان در استان، جمع آوری نذورات عید قربان را به انجام می‌ رسانند.

وی اضافه کرد: خیران استان سال گذشته 318 میلیارد ریال نذورات و قربانی به کمیته امداد فارس تحویل دادند که میان نیازمندان توزیع شد و نذورات قربانی مردم خیر فارس مانند گوشت، دام زنده و وجوهات نقدی توسط کمیته امداد فارس جمع ‌آوری و در روز عید قربان میان نیازمندان استان توزیع خواهد شد.

موصلی اعلام کرد: مردم نیک اندیش استان می توانند از طریق واریز به شماره کارت 6037991899709376 بانک ملی به نام کمیته امداد استان فارس و یا کد آسان پرداخت USSD به شماره #1*071*8877* نذورات خود را اهدا کنند.

کد خبر 1194456

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha