عید قربان عید وحدت و اتحاد است

امیری مقدم،گفت: عید قربان، عید ایثار، اخلاص و فداکاری است. عید قربان، شکوفا شدن روح ایثار و قرب به منبع لایزال الهی ، تقوا، وحدت و اتحاد است.

به گزارش خبرگزاری شبستان در کرمانشاه،بهمن امیری مقدم  در پیامی، فرارسیدن عید سعید قربان، عید عبودیت و آغاز دهه امامت و ولایت را به تمام موحدان و مسلمان جهان و ایران بویژه مردم استان تبریک گفت.

 

استاندار کرمانشاه  در این پیام با تبریک این عید اسلامی به شهروندان این استان، نوشت: عید قربان، روز قرب الی الله، راه بندگی، اتصال به حق و زیباترین و باشکوه ترین مسیر تقرب به خداوند متعال است. 

 

 

وی افزود: امروز بیش از هر زمان دیگری، جامعه اسلامی برای خنثی کردن توطئه های تفرقه افکنانه دشمنان، نیازمند اتحاد، همدلی و یکپارچگی است که ایام مبارکی همچون عید قربان و استان زیبایی مانند کرمانشاه با ادیان، مذاهب و اقوام مختلف، می توانند مظهر و الگوی این وحدت باشد.

 

امیری مقدم تصریح کرد:امیدوارم در این عید بزرگ و با بهره‌گیری از تعالیم انبیاء الهی، شاهد تحکیم روزافزون روابط برادرانه و پیوندهای دوستی میان ملت‌ها به ویژه ملت‌های اسلامی، استقرار جهانی سرشار از عدالت، صلح و امنیت پایدار و همچنین، نابودی ریشه‌های ظلم و تبعیض و دوری از خشونت و افراط‌گرایی باشیم.

 

استاندار کرمانشاه افزوده است: اینجانب فرارسیدن دهم ذی الحجه روز عید سعید قربان و آغاز دهه امامت و ولایت را به تمامی مسلمین جهان و به خصوص ملت ایران و مردم شریف استان  کرمانشاه تبریک و تهنیت عرض می نمایم و امیدوارم که همگان از برکات معنوی این ایام بهره مند گردیم.

کد خبر 1194628

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha