«بی حجابی» دسیسه استکبار جهانی/ فضای افسارگسیخته مجازی کنترل شود

حجت الاسلام محمدی با بیان اینکه «بی حجابی» دسیسه استکبار جهانی است، گفت: متاسفانه برخی از دولت ها سیاست ولنگاری و بی حجابی را در جامعه ترویج کردند و نتیجه این سیاست غلط و فضای افسارگسیخته مجازی باعث ایجاد فضای نامطلوب در زمینه حجاب در کشور شده است.

حجت الاسلام «محمدرضا محمدی» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در بیرجند اظهار داشت: موضوع حجاب و عفاف کاملا یک موضوع دینی و قرآنی است و در سوره های نور و احزاب به این موضوع اشاره شده تا با پوشش کامل در جامعه حضور یابند.

 

امام جمعه طبس درخصوص تاثیر حجاب در جامعه گفت: حجاب یک ضرورت دینی بر اساس فتوای مراجع تقلید است و کسی که منکر این ضرورت باشد از اسلام خارج است و در سایه حجاب می توانیم شاهد کاهش آسیب های اجتماعی در جامعه باشیم.

 

وی با تاکید بر اینکه بی حجابی یک دسیسه استکبار جهانی است، ادامه داد: استکبار جهانی با اجرای این توطئه به دنبال این است که ملت ها را از درون تهی کند و به ابتذال بکشاند و به هوس رانی سوق دهد تا بتوانند نقشه های شوم خود را اجرایی کنند.

 

حجت الاسلام محمدی بیان کرد: انقلاب اسلامی بر گرفته از دستورات قرآن کریم و روایات بر روی موضوع حجاب تاکید دارد اما متاسفانه برخی از دولت ها سیاست ولنگاری و بی حجابی را در جامعه ترویج کردند و نتیجه این سیاست غلط و فضای افسارگسیخته مجازی باعث ایجاد فضای نامطلوب در زمینه حجاب در کشور شده است.

 

امام جمعه طبس گفت: گاهی غفلت و دشمنی ها و لجاجت های برخی از افراد نسبت به دین و مذهب و تحت تاثیر فضای مجازی باعث شده است تا به سمت بی حجابی روی بیاورند اما ممکن است انسان های معتقدی باشند و در مناسبات مذهبی و ملی حضور هم پیدا کنند.

 

وی درخصوص ضرورت پرداختن به حجاب اظهار داشت: تاریخ کشف حجاب باید پرداخته شود که چه خون هایی در زمینه حفظ حجاب و عفاف ریخته شده است و اگر یک عزم همگانی برای پرداختن به ضرورت حجاب شکل بگیرد قطعا تاثیرگذار خواهد بود.

 

حجت الاسلام محمدی ادامه داد: انقلاب اسلامی یک انقلاب مردمی بوده است و اگر ضرورت حجاب و آفات بی حجابی برای مردم تبیین شود قطعا به میدان خواهند آمد و هر جا که مردم حضور داشتند به نتیجه مطلوب دست یافته ایم.

 

امام جمعه طبس با اشاره به کار فرهنگی و جهاد تبیین گفت: فرهنگ سازی و جهاد تبیین جهت ترویج فرهنگ عفاف و حجاب در جامعه می تواند نقش به سزایی در جامعه داشته باشد.

کد خبر 1195554

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha