فعالیت های  کانون های فرهنگی و هنری مساجد ایلام رصد می شوند

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان ایلام گفت: فعالیت های کانون های مساجد این استان با حوریت اجرای طرح ملی اوقات فراغت و فهما با حضور میدانی و بازدید از این کانون ها، مورد رصد و ارزیابی قرار می گیرد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از ایلام، حجت الاسلام« علی چراغی پور» در بازدید از کانون فرهنگی و هنری شهدای روستای بانقلان، اظهار کرد: بازدید از کانون های مناطق شهری و روستایی استان ایلام با هدف ارتباط و تعامل هر چه بیشتر میان ستاد فهما، اعضای فعال  و ائمه جماعات کانون های مساجد  و نظارت بر برنامه ها و فعالیت های کانون ها  از امروز در استان آغاز خواهد شد.


وی رویکرد جدید برنامه های ستاد کانون های مساجد را ارتباط و تعامل با کانون ها عنوان کرد و افزود: در همین راستا  به منظور شکل گیری و ایجاد این ارتباط دو سویه، برنامه ریزی های لازم جهت بازدید دوره ای از کلیه کانون های مساجد استان در مناطق مختلف شهری، روستایی و عشایری استان انجام گرفته است.

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان ایلام اجرای طرح اوقات فراغت بچه های مسجد  و مرحله چهارم طرح ملی فهما را دو فعالیت مهم پبش رو در کانون های مساجد دانست و خواستار مشارکت حداکثری  کانون های استان در این برنامه ها شد.


وی در ادامه تصریح کرد: کانون های استان همچون روال گذشته با مراجعه به سامانه  بچه های مسجدمیتوانند فعالیت های خود در قالب رواق ها ی مختلف به ثبت برسانند.


حجت الاسلام چراغی پور پایان شهریور ماه را آخرین مهلت ثبت فعالیت های اوقات فراغت و  آذر ماه را آخرین فرصت ثبت گزارشات کانون ها در قالب طرح ملی فهما در سامانه بچه های مسجد ذکر کرد.


مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان ایلام در پایان، خاطرنشان کرد: امید است با روی کار آمدن دولت مردمی و توجه ویژه این دولت به برنامه های فرهنگی و دینی  شاهد رونق و حضور اقشار جامعه در برنامه ها و فعالیت های مسجدی باشیم.

کد خبر 1195967

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha