اجرای ۴۵ پروژه آب کشاورزی در استان مرکزی در دستور کار است

سردار کریمی با اشاره به اهمیت آب رسانی به مناطق مختلف و فعالیت های جهادی در این راستا گفت: اجرای ۴۵ پروژه آب کشاورزی در استان مرکزی در دستور کار است.

به گزارش خبرگزاری شبستان از اراک، سردار «محسن کریمی» امروز (27 تیر) در آیین بهره برداری از پروژه های محرومیت زدایی در روستاهای اراک با اشاره به اینکه به برکت انقلاب اسلامی فعالیت ها و حرکت های جهادی در کشور راه اندازی شده است، گفت: این مهم به همت جوانان غیرتمند توسعه پیدا کرد و امروز فراگیر شده است.

 

فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی بسیج سازندگی را احیاگر جریان و حرکت های جهادی در کشور دانست و افزود: گفتمان سازی و الگو سازی از حرکت های جهادی توسط جوانان و بسیجیان یک ضرورت مهم است و نقشه راه در این خصوص بیانیه گام دوم می باشد که تقش جوانان در این راستا بسیار پر رنگ است.

 

وی در بخش دیگری از سخنانش امروز گروه های جهادی را صاحبان دانش و تجربیات ارزشمند دانست و بین کرد: این عزیزان با دانش و تخصص در مسیر خدمت رسانی به جامعه تلاش می کنند و فعالیت گروه های جهادی در اقشار مختلف بسیج نشان از تخصصی بودن فعالیت های جهادگران است.

 

این مقام ارشد استان در ادامه با تاکید بر اینکه گروه های جهادی امروز به سفیران کار، تلاش و خدمت رسانی به مردم تبدیل شده اند و نقش مهمی در امیدآفرینی و پویایی جامعه دارند، گفت: مسیر جهادگران بسیجی همان مسیر دفاع مقدس و شهدای انقلاب اسلامی است و مهمترین رویکرد فعالیت های بسیج توانمندسازی و خودکفایی مردم است که علاوه بر خدمت رسانی گفتمان سازی جهادی را نهادینه می کنند.

 

فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی همچنین با بیان اینکه بیش از ۱ هزار و ۳۰۰ گروه جهادی شناسنامه دار در سطح استان برای خدمت رسانی در عرصه های مختلف سازماندهی شده اند، گفت: جهادگران بسیجی در بیش از ۷۰۰  نقطه استان مرکزی نقش آفرینی می کنند.

 

سردار کریمی آبرسانی شرب و آب کشاورزی را از مهمترین فعالیت های بسیج سازندگی در سالجاری دانست و اظهار کرد: بیش از ۴۵ پروژه آب کشاورزی در دستور کار است و طی ماه های آینده به پایان می رسد و آبرسانی آب شرب به ۴۰ روستای با تنش آبی در استان نیز در حال انجام است.

کد خبر 1197266

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha