نماز جمعه قوام بخش ساختار جامعه اسلامی است

حجت الاسلام نکونام با بیان اینکه نماز جمعه قوام بخش ساختار جامعه اسلامی است، گفت: متأسفانه برخی ها به ادای این فریضه کم لطفی می کنند در حالی نماز جمعه یک دستور موکد پروردگار است و برکات بسیاری دارد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از شهرکرد، حجت الاسلام «محمدعلی نکونام» امروز (جمعه 31 تیر) در خطبه های نماز جمعه شهرکرد که با حضور عموم مردم و مسئولین در مصلای بزرگ امام خمینی (ره) شهرکرد برگزار شد، با اشاره به آیات مباهله و اثبات حقانیت ائمه اطهار(ع)، گفت: انقلاب اسلامی نیز که برگرفته از سیره ائمه است امروز با تمام قدرت پیش می رود و دشمنان را ناکام می گذارد.

 

نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه آمریکا علی رغم چانه زنی با کشورهای منطقه دست خالی مانده است، افزود: این نشان از قدرت و نفوذ انقلاب اسلامی در منطقه بوده که وعده های پوچ دشمنان را آشکار کرده است.

 

امام جمعه شهرکرد بر محکم بودن بر ارزش های والای دینی تاکید کرد و ادامه داد: خانواده از ارزش های مهم دینی است که باید مراقب باشیم تا فرهنگ غربی بنیان خانواده های ما را سست نکند.

 

حجت الاسلام نکونام با اشاره به سالروز عملیات مرصاد طی هفته آینده، اظهار کرد: این عملیات دست های پشت پرده دشمنان در حمایت از صدام را برملا کرد و مجاهدان انقلاب در این عملیات دشمن را زمین گیر کردند.

 

نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری به سالروز اقامه نخستین نماز جمعه پس از انقلاب در پنج مردادماه اشاره و تصریح کرد: نماز جمعه یک اجتماع عظیم مردمی است که خداوند در سوره مبارکه جمعه این اجتماع را توصیف کرده است.

 

خطیب جمعه شهرکرد با بیان اینکه نماز جمعه قوام بخش ساختار جامعه اسلامی است، خاطرنشان کرد: متأسفانه برخی ها به ادای این فریضه کم لطفی می کنند در حالی نماز جمعه یک دستور موکد پروردگار است و برکات بسیاری دارد.

 

کد خبر 1198494

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha