به خسارت دیدگان حادثه متروپل رسیدگی شود

حجت الاسلام غبیشاوی بر لزوم رسیدگی به خسارت دیدگان حادثه متروپل آبادان تاکید کرد و گفت: شماری از کاسبان اطراف متروپل حدود ۲ ماه به شدت دچار ضرر و زیان شدند که شواری تامین استان برای جبران آن تصمیماتی گرفته و باید این تصمیمات زودتر اجرایی شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از منطقه آزاد اروند، «حجت الاسلام عبدالحسین غبیشاوی» ظهر امروز (جمعه ۳۱ تیر) در آئین عبادی سیاسی این هفته نماز جمعه آبادان که در مصلای ثامن الائمه (ع) این شهر برگزار شد، خواستار رسیدگی به خسارت دیدگان حادثه متروپل شد و اظهار کرد: این حادثه لایه های مختلفی داشت که باعث جان باختن تعدادی از همشهریان و خسارت به کاسبان کنار ساختمان متروپل شد.

 

خطیب نماز جمعه آبادان افزود: شماری از کاسبان اطراف متروپل حدود ۲ ماه به شدت دچار ضرر و زیان شدند که شواری تامین استان برای جبران آن تصمیماتی گرفته و باید این تصمیمات زودتر اجرایی شود.

 

وی در بخشی از سخنان خود با اشاره به شوری آب رودخانه بهمنشیر تصریح کرد: افزایش شوری آب در این رودخانه باعث از بین رفتن محصولات کشاورزی در سطح شهرستان شده و کشاورزان با خسارات زیادی مواجه شدند.

 

حجت الاسلام غبیشاوی خواستار رهاسازی بیشتر آب از بالا دست برای آبیاری زمین های کشاورزی شد و بیان کرد: مسئولان استان باید با رهاسازی بیشتر آب از بالادست زمینه را برای رسیدن آب شیرین به زمین های کشاورزی فراهم کنند.

 

وی در بخش دیگری از سخنان خود بر لزوم رعایت پروتکل های بهداشتی تاکید کرد و ادامه داد: همه وظیفه داریم پروتکل های بهداشتی را رعایت کنیم تا به روزهایی بازنگردیم که فوتی‌ها و بستری های ویروس کرونا زیاد بود.

 

امام جمعه آبادان خاطر نشان کرد: متاسفانه شاهد پیک جدید کرونا در کشور هستیم که شیب صعودی تندی را طی می کند.

 

وی با بیان اینکه سیر صعودی کرونا همه چیز از جمله اقتصاد را فلج خواهد کرد یاد آور شد: همانگونه که با همراهی مردم و کادر پزشکی پیک های قبلی را پشت سر گذاشتیم اکنون نیز باید با رعایت پروتکل ها این پیک را با کمترین تلفات جانی مدیریت کنیم.

 

کد خبر 1198497

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha