توزیع یک هزار پرس غذای متبرک برای  محرومان در شهر جدید پرند به همت خادمیاران رضوی

خادمیاران و یاوران رضوی شهر جدید پرند در دهه ولایت بیش از یک هزار پرس غذای متبرک رضوی را آماده و به دست محرومان رساندند.

 خبرگزاری شبستان،گروه قرآن و معارف، خادمیاران کانون خدمت رضوی شهر جدید پرند در ایام دهه امامت و ولایت سالجاری در سایه  عنایت و کرامت امام مهربانی، در فضایی معطر به شمیم رضوی با کمک ها و نذورات خیرین اقدام  به آماده سازی و پخت غذای متبرک و توزیع آن در بین نیازمندان و محرومان این شهر کردند.

 

خادمیاران رضوی در این حرکت مومنانه بیش از یک هزار پرس غذای متبرک را به دست نیازمندان رساندند تا رایحه ای از شمیم کرامت رضوی دل‌های این عزیزان را میهمان خوان پربرکت امام مهربانی ها کند.

 

حجت‌الاسلام کاظمی امام جمعه شهر جدید پرند با حضور در بین خادمیاران ضمن قدردانی از آنان تصریح کرد: این اقدام جهادی به تاسی از مولای متقیان حضرت علی (ع) جهت دستگیری از محرومین سطح شهر است، تا به خادمیاران رضوی این گونه سفره های پر برکت رحمت غدیری امام علی(ع)، در بین خانواده های کم برخوردار شهر پرند پراکنده شود و رونق بخش سفره دوستداران اهل بیت(ع) باشد.

 

پذیرایی خادمیاران رضوی از عاشقان علی(ع) در میهمانی ده کیلومتری عید غدیر

 به همت کانون خدمت رضوی منطقه ۶ ایستگاه صلواتی برای پذیرایی از عاشقان امام علی(ع) در میهمانی ده کیلومتری روز عید غدیربرپا شد.

 

این ایستگاه که در میدان فرهنگ محله یوسف آباد برپا شده بود با حضور خادمیاران رضوی پذیرای عاشقان علی(ع) بود، خادمیاران  با پخش نوای  صلوات خاصه علی ابن موسی الرضا (ع) پس از اینکه فضا را معطر به عطر رضوی نمودند کار خود را برای پذیرایی و توزیع شربت و شیرینی آغاز کردند و در طول مدت فعالیت این ایستگاه صلواتی با پخش نواها و مدایح علوی حال و هوای خاصی به ایستگاه داده بودند.

 

جانه دبیر کانون های خدمت رضوی استان تهران نیز با حضور در جمع خادمیاران رضوی مشغول فعالیت در این ایستگاه صلواتی از تلاش و خدمت رسانی آنان تقدیر و تشکر نمود و ابراز امیدواری کرد ان شا الله  این خدمت مورد قبول علی ابن موسی الرضا(ع) قرار بگیرد و توشه اخروی برای خادمیاران رضوی در ترویج محبت علی(ع) باشد.

 

تلاش خادمیاران رضوی  منطقه ۵ تهران در ترویج عفاف و حجاب برای کودکان

خادمیاران کانون های خدمت رضوی منطقه ۵ تهران با برپایی غرفه در مراسم جشن عید غدیر بوستان جوانمردان به ترویج  حجاب و عفاف ویژه کودکان و دختران خردسال و نوجوان پرداختند.

 

سمانه مکی مسئول کانون بانوان وخانواده منطقه ۵ تهران ضمن تبریک عید سعید غدیر خم درباره خدمات ارائه شده در این غرفه ها گفت؛این غرفه ها با هدف ترویج فرهنگ حجاب و با توجه به اهمیت تاثیر گذاری بر مخاطب در قالب کار با کودکان طراحی و اجرایی شده است، در این طرح در غرفه بازی و کودک بامحوریت آیات قرآنی، کاربرگ هایی جهت رنگ آمیزی در اختیار کودکان قرار گرفته است، همچنین در غرفه خیاطی مادر و کودک، عروسک های کوچک و لوازم ساده خیاطی در اختیار کودکان قرار گرفت تا با همراهی مادرانشان برای آنها پوششی همانند روسری یا چادر تهیه شود، مهمترین هدف این فعالیت عملی قرار گرفتن کودکان در فضایی بود که با انتخاب و سلیقه خودشون این پوشش ها را بدوزند تا خاطره ای ماندگار در ذهنشان شکل بگیرد در آخر نیز هدایایی اهدا شد.

 

مکی با بیان اینکه  غرفه ای هم جهت ارائه کتاب هایی با محوریت حیا و عفاف توسط کانون کتاب و کتابخوانی نیز در کنار غرفه‌های دیگر دایر بود.کلیه فعالیت ها و خدمات ارائه شده در این غرفه ها توسط خادمیاران رضوی به شهروندان ارائه شده است.

 

توزیع ۱۵۰۰ پرس غذای گرم توسط خادمیاران رضوی منطقه ۶ تهران

 

خادمیاران کانون خدمت رضوی منطقه ۶ تهران، همزمان با عید سعید غدیر خم  با توزیع غذای گرم در طرح اطعام علوی مشارکت کردند.

 

در راستای ارائه خدمات مومنانه و اجرای سنت حسنه اطعام علوی  خادمیاران رضوی منطقه ۶ تهران در روز عید غدیر عزم خود را جزم کرده و با تهیه ۱۵۰۰ پرس غذای گرم از عاشقان و دل شیفتگان حضرتش با عطر رضوی پذیرایی کردند.

 

خادمیاران رضوی با علاوه برهمراهی و مشارکت خیرین منطقه۶ تهران، با حضور در محل پخت با صلوات خاصه و مداحی،این محل را به عطر رضوی معطر کرده و پس از بسته بندی با رعایت کامل دستورالعمل های بهداشتی ، غذاها را در ظهر روز عید غدیر دربین دلدادگان علوی توزیع کردند.

 

اهدای ۱۰۰۰ بسته معیشتی رضوی، علوی به نیازمندان در شهرستان شهریار

۱۰۰۰ خانوار بی بضاعت مناطق مختلف کم برخوردار شهرستان شهریار پس از دریافت بسته های متبرک معیشتی از مهر رضوی، علوی بهره مند شدند.

 

به همت خادمیاران کانون عمومی خدمت رضوی و خادمان موکب حضرت رقیه سلام الله علیها و در امتداد گرامیداشت دهه امامت و ولایت وبه عشق مولا علی(ع)، تعداد ۱۰۰۰ بسته معیشتی شامل: برنج، روغن، حبوبات، ماکارونی، سویا، رب گوجه فرنگی و چای هربسته مبلغ ۷۰۰ هزار تومان، جمعا به ارزش ۷۰۰ میلیون تومان تهیه و دربین خانوارهای بی بضاعت و نیازمندان از پیش شناسایی شده در مناطق مختلف و کم برخوردارشهرستان شهریار توزیع گردید.

 

حجت الاسلام علی سلامت بخش رابط کانون های خدمت رضوی شهرستان شهریار و خادمیارمرتضی سرچه پیما مسئول کانون عمومی خدمت رضوی شهرستان شهریار، با تآکید بر اینکه براساس فرمایشات مکرر مقام معظم رهبری(مدظله العالی) در راستای ادامه نهضت مواسات و همدلی، کمک های مستمربه نیازمندان در سنوات گذشته به مناسبت های مختلف به جهت توانمندسازی آنان ادامه داشته و این کمک ها وخدمات در آینده نیز تا تحقق فرامین حضرت آقا ادامه خواهدیافت.

 

رابط کانون های خدمت رضوی ومسئول کانون عمومی شهرستان شهریار تصریح کردند: قطعا بدون کمک های مردمی و خیرین، امکان خدمت رسانی مناسب به نیازمندان محقق نخواهدشد، ما از مردم دلسوز و کلیه خیرین درسراسرکشور دعوت می کنیم به پویش کمک رسانی به محرومین بپیوندند، بر همین اساس کانون عمومی خدمت رضوی شهرستان شهریارآمادگی خودرا جهت دریافت و هدایت کمک های مردمی اعم از نقدی وغیر نقدی در زمینه کمک رسانی به خانواده های، ایتام، کم بضاعت، محرومین و نیازمندان اعلام می نماید.

 

 پذیرایی خادمیاران رضوی اسلامشهر از میهمانان جشن میلاد امام موسی بن جعفر در چایخانه حضرت رضا(ع)

خادمیاران کانون خدمت رضوی شهرستان اسلامشهر با برپایی چایخانه حضرت رضا علیه السلام در جشن عید غدیر و سالروز ولادت امام‌ موسی کاظم (ع) مقابل آستان مقدس امامزاده عقیل (ع) محله باغ فیض مشارکت کردند.

 مراسم جشن بزرگ عید غدیر خم و ولادت هفتمین فخر عالم امکان امام موسی کاظم (ع) از ساعت ۹:۳۰ صبح مقابل آستان مقدس امامزاده عقیل(ع) با همکاری مرکز افق آستان مقدس امامزاده عقیل (ع) و هیئت امین الزهرا (س)باغ فیض برگزار شد.

 

مراسم با تلاوت آیاتی از قرآن کریم و پخش صلوات خاصه آغاز و سپس حجت‌الاسلام عباسیان مدیر امور فرهنگی امامزاده عقیل(ع) ضمن تبریک دهه ولایت و عید غدیر و میلاد امام موسی کاظم (ع) به اجرای جنگ شادی و نشاط و مسابقه بین کودکان پرداخت.

 

مدیحه سرایی مصطفی اللهیاری در مدح و ثنای ائمه اطهار از برنامه های شاخص این مراسم بود.

 

خادمیاران در چایخانه حضرت رضا علیه السلام از ابتدای مراسم میزبان میهمانان امام رئوف بودند و با شیرینی و شربت و پخش غذای آب گوشت بین افراد و نواهای خاص امام رضایی از آنها پذیرایی کردند.

 

همچنین جمعی ازخادمیاران و یاوران رضوی در این مراسم حضور به هم رساندند و در انتهای مراسم نورافشانی انجام شد.

 

شایان ذکر است مراسم جشن میلاد امام هفتم شیعیان با مشارکت خادمیاران کانون عمومی محله باغ فیض و مدیر امور فرهنگی آستان مقدس امامزاده عقیل (ع) برگزار شد.

 

کد خبر 1198700

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha