ضرورت راه‌اندازی پلیس فتا در آستارا

رضایی‌پور بر راه‌اندازی پلیس فتا با توجه به حساسیت‌های مرزی آستارا در این شهرستان تاکید کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بندر آستارا، «عنایت رضایی‌پور» امروز(دوشنبه، ۳ مرداد) در آیین تکریم و معارفه فرمانده نیروی انتظامی این شهرستان که در سالن اجتماعات شهرداری برگزار شد،اظهارکرد: ماموریت‌های نیروی انتظامی گسترده و وسیع است و در جامعه از این مجموعه به عنوان پیشانی نظام نام برده می‌شود.

 

فرماندار بندر آستارا با بیان‌اینکه جانفشانی‌ها و ایثارگری‌های نیروی انتظامی بر هیچکس پوشیده نیست، افزود: یکی از ماموریت‌های پلیس، حفظ نظم و امنیت در جامعه است که در این راستا خوب عمل کرده است.

 

وی با اشاره به موقعیت حساس و ویژه بندر آستارا، گفت: انتظار ما از نیروی انتظامی در بندر آستارا بیشتر است.

 

رضایی‌پور به موقعیت مرزی بندر آستارا اشاره کرد و افزود: آستارا در حوزه نظامی به ویژه انتظامی باید مجهز باشد.

 

عالی‌ترین نماینده دولت در بندر آستارا با اشاره به جنگ رسانه‌ای،خاطرنشان‌کرد: در آستارا پلیس فتا نداریم و با توجه به حساسیت‌های مرزی این شهرستان و گستردگی جرم‌های مشهود در حوزه رسانه، ضرورت دارد پلیس فتا در آستارا راه‌اندازی شود.

 

وی نبود دایره مبارزه با مواد مخدر را از دیگر خلاء‌های نیروی انتظامی بندر آستارا دانست و تصریح‌کرد: راه‌اندازی دایره مبارزه با مواد مخدر در این شهرستان یک ضرورت است.

 

رضایی‌پور با بیان‌اینکه پلیس آگاهی در آستارا با کمبود امکانات و تجهیزات مواجه است، گفت: پلیس آگاهی آستارا باید به تجهیزات مدرن و بروز مجهز شود.

 

*کاهش ۲۶ درصدی سرقت در آستارا

سرهنگ«افراسیاب زاهدنیا» نیز در این آیین با اشاره به عملکرد نیروی انتظامی آستارا در چهار ماه ابتدایی سال جاری،اظهارکرد: در همه حوزه‌های سرقت با کاهش مواجه هستیم.

 

سرپرست سابق فرماندهی نیروی انتظامی بندر آستارا با بیان‌اینکه در مقایسه با مدت مشابه سال قبل ۲۶ درصد کاهش سرقت در این شهرستان به ثبت رسیده است، گفت: در همه مقوله‌های کشف افزایش کشف داشته‌ایم.

کد خبر 1199625

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha