نیروی انتظامی با برهم‌زنندگان امنیت برخورد قاطعانه می‌کند

سرهنگ حسن‌پور گفت: نیروی انتظامی با قاطعیت تمام با برهم زنندگان نظم و امنیت در منطقه برخورد و اجازه نمی‌دهد هیچ نقطه‌ای در حوزه استحفاظی برای ناامن کنندگان ایمن باشد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بندر آستارا، «حسین حسن‌پور» امروز(دوشنبه، ۳ مرداد) در آیین تکریم و معارفه فرمانده نیروی انتظامی این شهرستان که در سالن اجتماعات شهرداری برگزار شد، اظهارکرد: امنیت از زیرساخت‌های مهم و اصلی پیشرفت در جوامع است.

 

جانشین فرمانده نیروی انتظامی گیلان با بیان‌اینکه امنیت محصول خرد جمعی است، افزود: امنیت مطلوب تنها با حضور پلیس محقق نمی‌شود و نیازمند تعامل و مشارکت مردم و سازمان‌ها و نهادهای دولتی و غیردواتی است.

 

وی به موقعیت حساس و استراتژیک بندر آستارا اشاره کرد و گفت: آستارا با این موقعیت حساس و استراتژیک و ظرفیت‌های بی‌شمار نیازمند نگاه ویژه است.

 

سرهنگ حسن‌پور، بحث امنیت را در آستارا مهم و حیاتی دانست و خاطرنشان‌کرد: سیاست بر این است که این شهر باید از شهرهای ایمن کشور باشد و امنیت در آن موج بزند تا سرمایه‌گذاران برای سرمایه‌گذاری در این منطقه رغبت داشته باشند.

 

جانشین فرمانده نیروی انتظامی گیلان با بیان‌اینکه موقعیت اقتصادی آستارا بر کسی پوشیده نیست، ادامه داد: آستارا برای کشور مهم است و همه تلاش‌ها بر این است امنیت مطلوبی برای مردم این شهرستان فراهم شود و الحمدالله امنیت خوب و پایداری نیز حاکم است.

 

سرهنگ حسینی نیروی انتظامی با قاطعیت تمام با برهم زنندگان نظم و امنیت در منطقه برخورد می‌کند، گفت: نیروی انتظامی اجازه نمی‌دهد هیچ نقطه‌ای در حوزه استحفاظی برای ناامن کنندگان ایمن باشد.

 

گفتنی است، در پایان این آیین از زحمات سرهنگ افراسیاب زاهدنیا سرپرست سابق فرماندهی نیروی انتظامی بندر آستارا قدردانی و سرهنگ  عبدالعلی شعبانی به عنوان فرمانده نیروی انتظامی بندر آستارا معرفی شد.

کد خبر 1199636

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha